Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Det är en svag tröst men i alla fall en tröst att läsa att fler mår lika dålig som en själv. Kämpa på tjejer!
Någon mer av er som har symtom som upplever att de kommer och går lite? Eller är allt exakt samma hela tiden?
Någon mer av er som har symtom som upplever att de kommer och går lite? Eller är allt exakt samma hela tiden?
Hur lång tid tar ett hälosamtal eller inskrivning? 1h 1,5h? Eller längre?
Ska på ett hälsosamtal nästa vecka och funderar på hur länge jag måste vara borta från jobbet.
Har inte gjort det än i denna graviditet men i förra tror jag inte det tog mer än 15-20 min. Max 30 min skulle jag tro. Sen beror det väl på hur mkt frågor du själv har.
Hur lång tid tar ett hälosamtal eller inskrivning? 1h 1,5h? Eller längre?
Ska på ett hälsosamtal nästa vecka och funderar på hur länge jag måste vara borta från jobbet.
Idag går jag in i vecka 12 11+0 längtar så till denna veckan passerat o man kan andas ut lite iallafall. Längtar till ul 23/11 så man får se hur den mår Lill fisen!
Nyfiken har ni namn förslag på era bebisar ännu
Idag går jag in i vecka 12 11+0 längtar så till denna veckan passerat o man kan andas ut lite iallafall. Längtar till ul 23/11 så man får se hur den mår Lill fisen!
Nyfiken har ni namn förslag på era bebisar ännu