Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Nu har sambons familj börjat fråga efter mig eftersom jag aldrig är med längre. Vi hade tänkt att vänta till efter kub med att berätta, men får nog bli nån vecka tidigare än så trots allt. Gjorde ul igår och allt såg bra ut så är lite lugnare. Är i vecka 11 nu. Så troligtvis berättar vi nästa helg, ska bli kul att se deras reaktioner :)
Äntligen vecka 12!!
När började ni/har ni tänkt börja berätta?
Jag berättade redan i vecka 6, när jag precis fått veta!
Äntligen vecka 12!!
Äntligen vecka 12!!
Vi har inte berättat för någon i familjen ett fåtal vänner vet och eftersom det är barn nr 8 för mig och jag är 42 så har vi tänkt att inget säga alls mer än möjligen till barnen efter vi gjort moderkaksprovet och fått resultatet på det
Jag har berättat för typ hela min familj redan. Utom min biologiska pappa. Träffar inte honom så ofta så vi ska försöka besöka honom någon gång efter ul på onsdag. Känns skönt att dom vet om utifall det bli mf igen.
Vi berättade också tidigt för våra familjer och en handfull vänner som visste att vi försökte.
Tar tillbaka att jag skrev för några dagar sedan att min mage inte längre var lika svullen.. Den är mer svullen än någonsin på kvällarna, ser ut att vara i femte månaden ;)
Någon som börjat spåna på namn än?
Vi berättade också tidigt för våra familjer och en handfull vänner som visste att vi försökte.
Tar tillbaka att jag skrev för några dagar sedan att min mage inte längre var lika svullen.. Den är mer svullen än någonsin på kvällarna, ser ut att vara i femte månaden ;)
Någon som börjat spåna på namn än?
Någon mer vars mage är i totalt kaos?!
Helt uppblåst och gasig, gör ont och är besvärlig. Långsam och snabb, nästan svider! Haha.
Jag är i vecka 7+4 idag.
Vi är nu i v8+6, på måndag är det hälsosamtal och har sedan den 24 inskrivning! Vi kommer att berätta för föräldrarna i v12, några vänner vet redan eftersom jag behövde lite hjälp när vi skulle ha fest här bland annat... (Drack apelsinjuice, låtsades att det var screwdrivers haha).