• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Elenius

Mår även illa till och från.

Har svårt stt säga om jag är hungrig eller vad det är för tecken magen sänder ut! Haha

• annieh897

Har ni bestämt om ni ska ta reda på kön än? Vi kommer troligtvis göra det. Är så nyfiken!

• Taiga
    annieh897 skrev 2015-11-14 22:09:06 följande:

Har ni bestämt om ni ska ta reda på kön än? Vi kommer troligtvis göra det. Är så nyfiken!

Om de kan se på RUL kommer vi att vilja veta :) Vi har några fina namn uppradade, kan vara skönt att få lite tid att se hur de ligger i munnen, så att säga. Idun har vi som tjejnamn, Loke eller Vidar om det blir en pojke.
  • UK Jennie
    Taiga skrev 2015-11-14 23:01:48 följande:
    Om de kan se på RUL kommer vi att vilja veta :) Vi har några fina namn uppradade, kan vara skönt att få lite tid att se hur de ligger i munnen, så att säga. Idun har vi som tjejnamn, Loke eller Vidar om det blir en pojke.
    Jattefina namn!

Har har vi det svara med att namnet maste lata ungefar lika pa engelska och svenska. Mycker svarare an man kan tro... Namn som vi gillar pa engelska ar tex Thora och Agatha, men Tora och Agata later ju valdigt annortlunda pa svenska! Jag gillar Harriet och Astrid, som bada later ungefar lika pa bada spraken - men mannen ar inte lika fortjust Och sa ar det ju det dar med att det kan bli en pojke ocksa... Da har vi no clue!
  • Taiga
    UK Jennie skrev 2015-11-14 23:06:40 följande:
    Jattefina namn!

Har har vi det svara med att namnet maste lata ungefar lika pa engelska och svenska. Mycker svarare an man kan tro... Namn som vi gillar pa engelska ar tex Thora och Agatha, men Tora och Agata later ju valdigt annortlunda pa svenska! Jag gillar Harriet och Astrid, som bada later ungefar lika pa bada spraken - men mannen ar inte lika fortjust Och sa ar det ju det dar med att det kan bli en pojke ocksa... Da har vi no clue!
    August? Funkar på båda språken. Min farmor heter Harriet, så jag vet inte vad jag ska tycka, haha. Fina namn har du, men svårt att de ska funka på båda språken... 
    Men tycker du om Harriet, kanske Henrietta funkar? Det låter ganska bra på båda språk. Lilly? 
  • knutten

Vi har samma problem, med svensk/engelska namn. Vi har funderat på Hayley eller Olivia som flicknamn och Theodor, Elliot eller William som pojke.

Är i vecka 10 nu, inskrivning den 24/11. Eventuellt ett VUL den dagen också.. Men allt är säkert bra! Försöker tänka positivt!

Dock inte mycket illamående, mer trött, otroligt dåligt humör, svullen mage, ständigt hungrig o ömma bröst!

• Jensan911
    annieh897 skrev 2015-11-14 22:09:06 följande:

Från början ville jag att det skulle bli en överraskning, men min pojkvän ville veta och jag tänkte att något kunde han väl få bestämma då Nu är jag alldeles för nyfiken så jag vill veeeeta! Hoppas det går att se! Känns på något vis som det bli mer verkligt när man vet om man får en son eller dotter
  • Jennyyyyy
    Elenius skrev 2015-11-14 20:25:26 följande:

Någon mer vars mage är i totalt kaos?!

Helt uppblåst och gasig, gör ont och är besvärlig. Långsam och snabb, nästan svider! Haha.

Jag är i vecka 7+4 idag.

Mkt gaser, svider, sura uppstötningar och nr 2 är inte det lättaste haha. Ser redan gravid ut pga gaserna!
  • Jennyyyyy

Ni som fått missfall sent. Har ni börjat blöda då? När man haft missed abortion då blöder man inte alltid va? Usch det är min mardröm.

• Inheaven
    Jennyyyyy skrev 2015-11-15 10:13:03 följande:

Ni som fått missfall sent. Har ni börjat blöda då? När man haft missed abortion då blöder man inte alltid va? Usch det är min mardröm.

Man behöver inte blöda men av min erfarenhet så fick jag små bruna flytningar hit och dit
Svar på tråden Junibebisar 2016