Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Mår även illa till och från.
Har svårt stt säga om jag är hungrig eller vad det är för tecken magen sänder ut! Haha
Har ni bestämt om ni ska ta reda på kön än? Vi kommer troligtvis göra det. Är så nyfiken!
Har ni bestämt om ni ska ta reda på kön än? Vi kommer troligtvis göra det. Är så nyfiken!
Vi har samma problem, med svensk/engelska namn. Vi har funderat på Hayley eller Olivia som flicknamn och Theodor, Elliot eller William som pojke.
Är i vecka 10 nu, inskrivning den 24/11. Eventuellt ett VUL den dagen också.. Men allt är säkert bra! Försöker tänka positivt!
Dock inte mycket illamående, mer trött, otroligt dåligt humör, svullen mage, ständigt hungrig o ömma bröst!
Någon mer vars mage är i totalt kaos?!
Helt uppblåst och gasig, gör ont och är besvärlig. Långsam och snabb, nästan svider! Haha.
Jag är i vecka 7+4 idag.
Ni som fått missfall sent. Har ni börjat blöda då? När man haft missed abortion då blöder man inte alltid va? Usch det är min mardröm.
Ni som fått missfall sent. Har ni börjat blöda då? När man haft missed abortion då blöder man inte alltid va? Usch det är min mardröm.