• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • corona
    caroline1986 skrev 2015-11-13 09:33:49 följande:

Idag går jag in i vecka 12 11+0 längtar så till denna veckan passerat o man kan andas ut lite iallafall. Längtar till ul 23/11 så man får se hur den mår Lill fisen!

Nyfiken har ni namn förslag på era bebisar ännu

Vill också ha kommit så långt som vecka 12!  Känns som jag är sist av alla här, med BF 30/6.

Ja, vi har bestämt killnamn!  Tjejnamn har vi ingen aning om, men känner verkligen på mig att det är en liten pojk! Hjärta
  • Jensan911

Idag går jag in i vecka 12 11+0 längtar så till denna veckan passerat o man kan andas ut lite iallafall. Längtar till ul 23/11 så man får se hur den mår Lill fisen!

Jag har en låååång lista på flicknamn men bara ett pojknamn (som jag ääääääälskar), dessvärre heter både min chefs son det och bebbens pappas kompis son det, så jag hoppas på en flicka, haha
  • Moneal

vi har sagt att jag får bestämma till flicka och maken till pojke, bara för att jag har 2 flick namn jag vill ha och han ville bestämma något ;)

tror dock det blir en flicka till så har nästan döpt magen redan :)
  • Kawinna

Vi har haft fyra namn på lager sedan vi träffades, två flick och två pojk. Så nu är ju ett pojknamn använt så får vi se vad det blir denna gången :)

• tofslan

Kul att ni pratar om namn! Ska bli roligt att igen få börja "arbetet" med att sätta ihop en namnlista :) knepigt men kul

• Pluttan86
    corona skrev 2015-11-13 09:50:43 följande:

Vill också ha kommit så långt som vecka 12!  Känns som jag är sist av alla här, med BF 30/6.

Ja, vi har bestämt killnamn!  Tjejnamn har vi ingen aning om, men känner verkligen på mig att det är en liten pojk! 

Är du i v. 12 med BF 30/6?

Jag är i v.8 med BF 26/6. Ska göra vul på måndag v.9.(8+0), hoppas helgen går fort och att man förhoppningsvis får se en liten räka på skärmen. <3

Någon som brukar ta gravtest med jämna mellanrum? Trots att man plussat, bara för att se att det fortskrider?
  • Moneal
    Pluttan86 skrev 2015-11-13 11:12:01 följande:

Är du i v. 12 med BF 30/6?

Jag är i v.8 med BF 26/6. Ska göra vul på måndag v.9.(8+0), hoppas helgen går fort och att man förhoppningsvis får se en liten räka på skärmen. <3

Någon som brukar ta gravtest med jämna mellanrum? Trots att man plussat, bara för att se att det fortskrider?

jag har tagit test upp till 3 + på digitalt, mer än så kan man egentligen inte göra för + är ingen garnti tyvärr, vissa tappar inte hcg innan blödning.
  • Jennyyyyy

Kommer ni ta reda på kön? Har inga bra pojknamn! Trött på alla sk trendnamn:p. Vill hitta nåt lite annorlunda:). Idag kom första näsblodet, står att man blir mer lättblödande i vecka 9..

• caroline1986

Du kommer med dit snart ska du se, men måste erkänna att till v 9 gick det sååå långsamt men nu har veckorna gått fort

Kul att många har funderat på namn vill ni dela med er alla?

Jag har Alicia, Tuwa och Wilma

Wilmer, Melwin, Emilio men Emilio ratar min man ha

corona skrev 2015-11-13 09:50:43 följande:

Ja, vi har bestämt killnamn!  Tjejnamn har vi ingen aning om, men känner verkligen på mig att det är en liten pojk! 

• annieh897

Jag fick en akuttid på kvinnokliniken idag eftersom jag nästan inte får behålla nån mat. Proverna var okej, så nånting tar kroppen upp i alla fall. Skulle fortsätta äta det jag kan och strunta i hur nyttigt det är. Sen så fick vi se en liten plutt vinka åt oss på ultraljudet! Allting såg bra ut och den lilla sprattlade runt. Jag är glad att min sambo följde med så att han också fick se. Är i vecka 11, antingen 10+0 eller 10+1, det var lite svårt att se. Känns som att illamåendet kanske blir lite lättare att hantera nu när jag vet att allting ser ok ut.

Svar på tråden Junibebisar 2016