Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Och dels så känns det inte så pålitligt. Fick MA förra gången, då fortsatte testen visa starka resultat trots att graviditeten avstannat flera veckor innan Här går vikten nedåt. Vägrar väga mer än sist och framför allt vägrar jag gå upp nu i början när det inte ens är graviditeten i sig som väger något... Runt vecka 14-15 är det ok om det börjar röra sig uppåt för min egen del...
Är du i v. 12 med BF 30/6?
Jag är i v.8 med BF 26/6. Ska göra vul på måndag v.9.(8+0), hoppas helgen går fort och att man förhoppningsvis får se en liten räka på skärmen. <3
Någon som brukar ta gravtest med jämna mellanrum? Trots att man plussat, bara för att se att det fortskrider?
Fått flytningar och lite rosa/orange idag. Känns jobbigt. Har inte ont eller så och det är inget klart blod men det känns ändå väldigt jobbigt! Är i vecka 8.
Skala och skär i tunna skivor, låt dra sig i tevattnet alt koka upp vatten med ingefäran i. Svårt att säga hur mycket du ska ha, jag brukar ha en bit ung lika stor som min tumme till 1-2 koppar.
Idag har jag tillfälligt fått bf 13/6 och ett ultraljud på onsdag för att fastställa hur långt gången jag är.
RUL är bokat också i mitten av januari. Det här känns riktigt bra.
Här går vikten nedåt. Vägrar väga mer än sist och framför allt vägrar jag gå upp nu i början när det inte ens är graviditeten i sig som väger något... Runt vecka 14-15 är det ok om det börjar röra sig uppåt för min egen del...
Nejdå förstår hur du menar men utgår enbart från mig och min förra graviditet... Gick upp 24kg med första barnet och slutade alltså nära 80kg vilket är på tok för mkt.. Då åt jag och tänkte lite "jaja ja är gravid" vilket inte va värt det. Denna gången försöker jag istället klara det omvända...
Nejdå förstår hur du menar men utgår enbart från mig och min förra graviditet... Gick upp 24kg med första barnet och slutade alltså nära 80kg vilket är på tok för mkt.. Då åt jag och tänkte lite "jaja ja är gravid" vilket inte va värt det. Denna gången försöker jag istället klara det omvända...