• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • vindruvan

Var på rul idag men det sade inte så mycket, hon såg inte så bra pga moderkaka i framvägg och tidigare op.ärr salong så vi fick ny tid nästa vecka. Blev nog flyttad så jag fick ny bf 5 juli istället. Hon anar att det är en flicka iaf.

Tar nya tag nästa vecka, tråkigt att vänta.

• Tiana
    caroline1986 skrev 2016-02-04 17:20:52 följande:

Till er som inte är med i gruppen på fb finns en ny sök på juni mammor 2016

M

Hittade inte? Är gruppen hemlig så går det inte att söka efter den.
  • annieh897

Suck, konstaterad järnbristanemi hos läkaren idag. Jag tål inte järntabletter så nu bråkar jag med vården om att få injektion eller dropp. Blir tokig om remissen nekas, jag är SÅ TRÖTT.

• ottosson90
    vindruvan skrev 2016-02-04 15:33:33 följande:

Var på rul idag men det sade inte så mycket, hon såg inte så bra pga moderkaka i framvägg och tidigare op.ärr salong så vi fick ny tid nästa vecka. Blev nog flyttad så jag fick ny bf 5 juli istället. Hon anar att det är en flicka iaf.

Tar nya tag nästa vecka, tråkigt att vänta.

Blev också flyttad. Från 17 juni till 6 juli. Men huvudsaken att allt såg bra ut ju :) ska tillbaka 15 februari för nytt ul :)
  • caroline1986
    Tiana skrev 2016-02-04 18:04:45 följande:

M

Hittade inte? Är gruppen hemlig så går det inte att söka efter den.

Den är inte hemlig men skriv till mig på pm så lägger jag till sök på Caroline Hellerfelt
  • caroline1986
    vindruvan skrev 2016-02-04 18:04:23 följande:

Då jag flyttades till juli så är nog tyvärr inte junigruppen aktuell för mig.

Du får jätte gärna va med iallafall vem vet den kanske kommer i juni ändå :)
  • vindruvan
    caroline1986 skrev 2016-02-04 19:31:26 följande:
    Du får jätte gärna va med iallafall vem vet den kanske kommer i juni ändå :)
    Tack, jo det kommer den nog att göra ändå iofs då jag nog kommer att få ett planerat snitt och då görs det ju tidigare. Skrev till dig på Facebook men kom på att jag nog ska vänta någon vecka då vi inte har gått ut med någonting där ännu om att vi väntar barn.
Svar på tråden Junibebisar 2016