• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • caroline1986
    Inheaven skrev 2016-02-05 07:50:49 följande:

Får man vara med i båda tro?

Absolut!! Hittar du inte gruppen så skicka pm :)
  • caroline1986

I den andra tråden är vi 76 st! Jag hoppas att vi kan bli många i den nya med! Är toppen med en grupp där man kan fråga om allt, prata barnkläder, namn, oroligheter och frågor om försäkringskassan m.m gå med i gruppen nu

juni mammor 2016

• Kristalii

Jag som inte har Facebook undrar vad som är fördelen med att skriva där jämfört med här?

• Ajvar
    caroline1986 skrev 2016-02-05 10:36:30 följande:

I den andra tråden är vi 76 st! Jag hoppas att vi kan bli många i den nya med! Är toppen med en grupp där man kan fråga om allt, prata barnkläder, namn, oroligheter och frågor om försäkringskassan m.m gå med i gruppen nu

juni mammor 2016

Hittar bara "juni mamas 2016" med 200+ medlemmar. Är det den?
    Syns det i mitt flöde att jag går med i grupper tro? Har inte riktigt tänkt att gå live med nyheten på sociala medier nämligen..
  • Lutetzia

Är det någon annan i v 20 som inte känner tydliga fosterrörelser än? Jag kan känna att det bubblar till lite i magen då och då men är osäker på om det är bebisen eller bara tarmarna. 

• caroline1986
    Ajvar skrev 2016-02-05 13:47:14 följande:

Hittar bara "juni mamas 2016" med 200+ medlemmar. Är det den?

Syns det i mitt flöde att jag går med i grupper tro? Har inte riktigt tänkt att gå live med nyheten på sociala medier nämligen..

Nej är inte den skicka ett pm på fb så lägger jag till dig! Heter Caroline Hellerfelt

Har gjort gruppen hemlig så syns Ej att du går med
  • bryrmiginte
    Lutetzia skrev 2016-02-05 13:55:13 följande:

Är det någon annan i v 20 som inte känner tydliga fosterrörelser än? Jag kan känna att det bubblar till lite i magen då och då men är osäker på om det är bebisen eller bara tarmarna. 

Kände bara lite i v 20, och helt plötsligt kände jag i magen och såg utanpå i v 21 t
  • annieh897

Jag kände första rörelserna (som jag förstod säkert var rörelser) i vecka 21. Väldigt diffusa rörelser. Känns lite tydligare nu i vecka 23, men känner fortfarande inte så jättemycket.
  • MrsLovisa

Med första barnet så förstod jag nog inte vad jag kände innan v24 men nu har jag känt av den lill* sedan v17 Är det ditt första? Då vet man inte heller hur det ska kännas... vet att jag avskydde när folk frågade om jag kände nått, tillslut blir man nojjig själv.
Svar på tråden Junibebisar 2016