Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Får man vara med i båda tro?
I den andra tråden är vi 76 st! Jag hoppas att vi kan bli många i den nya med! Är toppen med en grupp där man kan fråga om allt, prata barnkläder, namn, oroligheter och frågor om försäkringskassan m.m gå med i gruppen nu
juni mammor 2016
Joina oss gärna på facebook också.
Jag som inte har Facebook undrar vad som är fördelen med att skriva där jämfört med här?
I den andra tråden är vi 76 st! Jag hoppas att vi kan bli många i den nya med! Är toppen med en grupp där man kan fråga om allt, prata barnkläder, namn, oroligheter och frågor om försäkringskassan m.m gå med i gruppen nu
juni mammor 2016
Är det någon annan i v 20 som inte känner tydliga fosterrörelser än? Jag kan känna att det bubblar till lite i magen då och då men är osäker på om det är bebisen eller bara tarmarna.
Hittar bara "juni mamas 2016" med 200+ medlemmar. Är det den?
Syns det i mitt flöde att jag går med i grupper tro? Har inte riktigt tänkt att gå live med nyheten på sociala medier nämligen..
Är det någon annan i v 20 som inte känner tydliga fosterrörelser än? Jag kan känna att det bubblar till lite i magen då och då men är osäker på om det är bebisen eller bara tarmarna.