Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Så glad, en vän smsade precis och berättade att dem väntar en liten flicka.
Hon är beräknad 2 veckor efter mig och det roliga är när att vi bägge har 2 lite större barn och vi hade 2 veckor imellan sist också. Så nu får vi gå igenom detta ihop igen.
dem flesta andra vänner är redan klara så att säga, så jättekul att ha någon i samma stad att gå hemma med.

Grattis till alla fina RUL-besked!
Usch, jag sprang för att hinna med bussen imorse... Det borde jag inte ha gjort. Känner mej fortfarande helt ledbruten nu fyra timmar senare. Hela höftpartiet värker. Suck.
Grattis till alla fina RUL-besked!
Usch, jag sprang för att hinna med bussen imorse... Det borde jag inte ha gjort. Känner mej fortfarande helt ledbruten nu fyra timmar senare. Hela höftpartiet värker. Suck.
Hämtade ut första babyboxen idag. Lite smått och gott som väntat, men skrattade gott när det fanns med tre par öronproppar! Det kan ju kanske behövas med men inte det första man tänker på.
Hämtade ut första babyboxen idag. Lite smått och gott som väntat, men skrattade gott när det fanns med tre par öronproppar! Det kan ju kanske behövas med men inte det första man tänker på.
Så glad, en vän smsade precis och berättade att dem väntar en liten flicka.
Hon är beräknad 2 veckor efter mig och det roliga är när att vi bägge har 2 lite större barn och vi hade 2 veckor imellan sist också. Så nu får vi gå igenom detta ihop igen.
dem flesta andra vänner är redan klara så att säga, så jättekul att ha någon i samma stad att gå hemma med.
Härligt att ha en vän som väntar samtidigt!
Mina vänner är färdiga med barn. Så ingen finns just nu. Förra graviditeten fick jag en ny vän och vi träffas fortfarande ibland. Jag hoppas jag hittar en till vän. Men det är inte lätt att hitta nya vänner i vuxen ålder.
Hej tjejer, jag har inte varit inne på länge, har påbörjat en utbildning och så har vi legat i magsjuka i stort sett hela familjen! Jag var på RUL den 14 januari och det är tveklöst en kille men det visste jag ju sedan moderkaksprovet! Går in i v 23 på fredag och har känt sparkar i ca 5 veckor. Än så har jag inga problem med foglossning men får ibland fruktansvärda ligament smärtor! Har halsbränna från hel-etet och käkar omeprazol för att lindra besvären!
Tänkte höra om det finns intresse för att skapa en ny grupp på fb?
Typ Junimammor 2016??
Hojta om intresse finns så fixar jag det
Rpl det är troligen ligament smärta du har känt och den kan hålla i sig länge!