Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkommen Grattis till nya bebisen, du får dina yngsta lite tajtare än vad mina blir.
Jag har oxå fått sådan extrem foglossning, trodde den skulle bli bättre med nr 2 men tydligen inte Jag köpte med sonen ett enormt foglossningsbälte med stålband som jag knappt använde men nu måste jag använda det för att kunna leva när kvällen kommer. Jag tyckte det var bättre när man var hemma med en liten för då rörde man sig hela tiden, gick, stod och lyfte, på jobbet sitter jag eller står hela dagarna...
Hej!
Jag är i vecka 21 nu och har mkt flytningar, ibland vattniga. Är det något konstigt eller kan det helt enkelt vara så för endel?
Hej!
Jag är i vecka 21 nu och har mkt flytningar, ibland vattniga. Är det något konstigt eller kan det helt enkelt vara så för endel?
Hej!
Min foglossning har aldrig läkt helt, alltså inte ens efter första trots att det var över 10 år emellan 1:an o 2:an :/ och just foglossning brukar kunna bli sämre för varje barn man får. Har två bälten som jag använder dygnet runt i princip, bara utan dem när jag sover på natten. Asjobbigt att ta av o på skiten vid varje toabesök, men kan ju inte gå utan dem så är ändå tacksam att de funkar så pass bra :) Har det dock varit en väldigt intensiv dag så behöver jag kryckorna också...
Hej!
Oj har du det så hemskt?!? Då ska jag INTE klaga! :-O Nä bältena är krångliga att få av och på och det jag har kan jag inte sitta ner med....
Jag har väldigt överrörliga leder, speciellt "kul-lederna", så höfter, axlar, knän o fotleder är värst utsatta, och det försvårar foglossningen rejält :/ meeen, jag har ju klarat mig utan rullstol iaf, och det finns de som har det så illa också...
Mina bälten är jobbiga att sitta ner med, är inte direkt bekvämt heller men det går, man måste dock rätta till så fort man ställer sig upp :P
Jag har haft svår foglossning med mina 3 första men faktum är att den har blivit bättre med de andra 4 så det är inte säkert att det blir värre för varje barn, ischias får jag dras med och det är nästan värre!