Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har du ringt störningsjouren? Det var det svaret jag fick av kvartersvärden när jag undrade vad man skulle göra åt grannar som stör. Bästa är att ringa då det är som värst, så dom kan åka dit och kolla vad som händer. Självklart ska du inte gå ner själv! Hade inte jag heller vågat, och man vet aldrig vad man hamnar mitt upp i.
Slutade med att jag ringde polisen. Det var nog bra, för efter trettio minuter tog de med henne i polisbilen. Hon såg inte ut att vara i nåt vidare skick. Fick äntligen tag på vicevärden/styrelseordföranden också. Eftersom hon redan blivit varnad en gång kommer hon bli vräkt nu. Äntligen!
Jag inbillar mig att min mage sjunkit lite :) är i v 36. Fast det betyder ju ingenting... ngn annan? slog mig igår att magen inte började straxt under tuttarna längre. Ska ta en bild imorgon och jämföra. En annan sak som slog mig var, att jag ska ha en bebis snart?! Ca 32 dagar kvar :D galet.
Jag inbillar mig att min mage sjunkit lite :) är i v 36. Fast det betyder ju ingenting... ngn annan? slog mig igår att magen inte började straxt under tuttarna längre. Ska ta en bild imorgon och jämföra. En annan sak som slog mig var, att jag ska ha en bebis snart?! Ca 32 dagar kvar :D galet.
Menar du att du har en busunge hemma? Har en treårig dotter som är så lugn, enkel, glad. Så är inställd på att nästa blir raka motsatsen. Väl ingen som fått två enkla barn? :D
Hahaha... mina två första var lugna, så kom trean....riktigt rabalder, familjens lilla sprudlare med energi....så vad jag väntar nu är spännande, kanske en rabalder till, who knows.
Magen är fortfarande i jobb modus med molvärk osv. men inga förvärkar direkt.
Får man ut samma summa på gravpening som föräldrarpening?
Får man ut samma summa på gravpening som föräldrarpening?