Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Precis en månad till BF! Fast det kan ju betyda vad som helst. Sista arbetsdagen också på gång nu, så ska bara försöka slappa och ta det lugnt nu, sen vet man ju inte hur livet blir :)
Precis en månad till BF! Fast det kan ju betyda vad som helst. Sista arbetsdagen också på gång nu, så ska bara försöka slappa och ta det lugnt nu, sen vet man ju inte hur livet blir :)
Får man ut samma summa på gravpening som föräldrarpening?
va kul!!!
du har bf mot slutet av juni eller hur?
här är det lugnt, tar ting med ro just nu. ganska så skönt! Regnar ute så är inte så mycket annat man har lust till att göra. Se lite på tv och sova tänker jag.
Har snart 5 veckor kvar, på söndag. I norge så har man BF på 40+3, och inte 40+0 som ni har. men jag går efter 40+0 jag, och så får jag se.
Äntligen ledig! 32 dagar kvar! :D
Det ni skriver om gravidpenning och föräldrapenning, jag har nu planerat fr.o.m måndag t.o.m 20e juni på nya barnets dagar, så fick man välja "anledning", varpå jag valde graviditet.
När jag planerar efter det, hur vet man hur länge man ska söka för graviditet. Omöjligt att sia om framtiden. Ska man ändra dagarna bakåt sen till föräldraledig när bebisen väl kommit? Kanske inte spelar så stor roll... =/
Det ni skriver om gravidpenning och föräldrapenning, jag har nu planerat fr.o.m måndag t.o.m 20e juni på nya barnets dagar, så fick man välja "anledning", varpå jag valde graviditet.
När jag planerar efter det, hur vet man hur länge man ska söka för graviditet. Omöjligt att sia om framtiden. Ska man ändra dagarna bakåt sen till föräldraledig när bebisen väl kommit? Kanske inte spelar så stor roll... =/