• LisanCF

Stockholmsbebisar Juni 2016

Då jag missade allt vad grupper å dylikt är vid min förra och första graviditet så tänkte jag vara lite klokare denna gång:) Startar en nu och hoppas på att få med mig lite andra mammor eller blivande mammor i närområdet Stockholm!

Jag plussade i söndags och har idag 4+6 så BF borde bli 16 juni om det går vägen!

• Svar på tråden Stockholmsbebisar Juni 2016
  • Mamacitaa

Hej :)

Jag bor norr om sthlm och väntar mitt 4e barn. Vecka 7 idag och går in i vecka 8a imon. BF 2 juni (än så länge) på min 30 års dag ????

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • MissLH

Hej!

Jag bor i södra Stockholm och väntar vårt 2:a barn i juni, BF 20 juni. Har en son som blir 3 år lagom till syskonet förhoppningsvis kommer.

Hur gammalt är ditt barn, LisanCF?

• Solen88

Hej! Jag är 27 år och väntar mitt första barn, Bf beräknat till 3/6 Bor på Kungsholmen! Så oerhört spännande! Kul med en "Stockholmstråd"

• Stjärnan1984

Hej!

Kvinna på 30 år och väntar vårt första barn som ska enligt mina beräkningar komma den 11 juni . Känns spännande fast också nervöst. Bor i Tyresö. 
    Verkligen kul med en tråd för de som bor i Stockholm

• MissLH

Va roligt och grattis till er!

Hur mår ni? Själv är jag trött och mår lite smått illa men fortfarande hanterbart ;)

• Stassa

Hej
    Får jag också hänga med här? Andra barnet, BF 17 juni, bor i Sumpan och är 36 år.

• LisanCF

Vad roligt att se att vi börjar bli ett par stycken:)
    Min första dotter är född i april -14 så hon kommer att vara drygt två om allt går som det ska! Vi bor i Älta sen två år tillbaka men ursprungligen från Solna. Hur mår ni? Har ni fått tid på MVC ännu?

• Mamacitaa

Jag e super trött o super illamående..Går runt och känner mig bakis :( kände inte såhär med mina andra små troll.

Jag var på MVC idag,tog prover och pratade om tidigare graviditeter. Kommer få en tid för tidigt ultraljud o sen skulle jag fundera på om jag vill göra kub..kan tilläggas att jag är 29 år.

Någon här som ska göra kub?

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Jetzki86

Hej!

Hoppar gärna in här också :) 29 år från Norrort. Första barnet för oss och BF 19/6.

Svar på tråden Stockholmsbebisar Juni 2016