Stassa skrev 2015-10-26 11:46:00 följande:
Jag gick in i vecka 7 i lördags och är alltså idag på 6+2. Eftersom det är andra barnet har jag inte ringt MVC ännu. Vet ni när jag bör gör det. Jag ska definitivt höra KUB, vilket jag gjorde med första också. Dels för att veta om sannolikheten är att bebben är friskt, men sen är det ju kul att kila på den också.
Mina ända graviditets tecken är att jag är grymt trött, men det skulle jag kunna vara pga höstmörkret och gnällig 1,5 åring på nätterna. Sen har jag ibland lite känningar att det "drar" i tjejmagen.
Då är vi exakt lika långt gångna:) Jag ska på inskrivning idag men mest för att jag bara vill få säkerställt att jag inte har missat med 4 veckor.. Blir KUB för oss även denna gång, är 34 år så det spelar så klart in men känner precis som du, ett extra tillfälle att få kika på den! Jag vet faktisk tinte vad som rekommenderas, förra gången kastade jag mig på telefon och bokade men denna gång känner jag mig mer lugn i vad som är på G.
Är rätt så förskonad på symtom ännu men det var jag även förra gången, lite lätt illamående då jag stiger upp men en halv finncrisp så är det under kontroll igen.Har ju också en 18 månaders hemma så högst oklart om det är det befintliga minussaldot på sömnkontot eller nr 2 som visar sig:)