• LisanCF

Stockholmsbebisar Juni 2016

Då jag missade allt vad grupper å dylikt är vid min förra och första graviditet så tänkte jag vara lite klokare denna gång:) Startar en nu och hoppas på att få med mig lite andra mammor eller blivande mammor i närområdet Stockholm!

Jag plussade i söndags och har idag 4+6 så BF borde bli 16 juni om det går vägen!

• Svar på tråden Stockholmsbebisar Juni 2016
  • En del av oss

[quote=75951860][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-02 19:07:26 följande:[/quote-nick]

Ja det håller jag med om.. på BB Sofia får man dubbelsäng o sova i och de hade ett babyns i mellan så mysfaktorn där var ju betydligt högre.

Läst mkt på senaste att många fött i badkar där o nåt jag alltid funderat på. Så är nog lite därför jag vill ha chansen till de igen om jag föder där

[/

Jo detta låter bra och för mig är det viktigt att min sambo får stanna med mig och bebis på BB och lugn och ro. Besökte min syster på BB i Hudinge iofs några år sedan och det var verkligen ingen lugn miljö där och dela rum med andra och dela på en toalett.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • LisanCF
    Silvermia8 skrev 2015-11-02 20:48:14 följande:

Hej!

Här hoppar jag gärna in om jag får!

Mia, 33 år och boende i Tyresö. Vi väntar vårt första barn och går in i vecka 8 imorgon. Bf som vi tror är 15/6. :)

Grattis! Kul med en till som bor i krokarna:) Vi har nyligen startat en facebookgrupp (hemlig) så om du vill vara med i den kan du maila hoppsan1506@gmail.com så lägger jag till dig där!
  • En del av oss

Är jag med i gruppen på FB? Anmälde mig igår.

• Mamacitaa
    En del av oss skrev 2015-11-02 20:57:23 följande:

[quote=75951860][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-02 19:07:26 följande:[/quote-nick]

Ja det håller jag med om.. på BB Sofia får man dubbelsäng o sova i och de hade ett babyns i mellan så mysfaktorn där var ju betydligt högre.

Läst mkt på senaste att många fött i badkar där o nåt jag alltid funderat på. Så är nog lite därför jag vill ha chansen till de igen om jag föder där

[/

Jo detta låter bra och för mig är det viktigt att min sambo får stanna med mig och bebis på BB och lugn och ro. Besökte min syster på BB i Hudinge iofs några år sedan och det var verkligen ingen lugn miljö där och dela rum med andra och dela på en toalett.

Ja de låter ju som att du gjort ditt val :)

Vi kanske ses där i sommar ;p
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • En del av oss

[quote=75954277][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-03 11:09:19 följande:[/quote-nick]

Ja de låter ju som att du gjort ditt val :)

Vi kanske ses där i sommar ;p

[/

Jo jag är rätt så säker på att jag kommer lista mig där men tyvärr finns det inga garantier för det kan vara fullt den dagen bebis vill ut.

• Mamacitaa

Ja det är ju på sommaren så vi får väl vara glada om vi får en plats o inte behöver åka allt för långt :)

• idno89

Vecka 6+0. BF 29/6
    Plussade för 1,5 vecka sedan. Lyckan är obeskrivlig då vi försökt i 1,5 år och skulle på vårt första IVF-möte den 19/11, nu har vi istället inskrivning på MVC. Även bett om tidigt ultraljud, så det blir väl i vecka 9 också! 

Allt känns så overkligt så känner att jag behöver se/höra att det är något där inne! 

Bor i Nacka :)

• Stjärnan1984
    Silvermia8 skrev 2015-11-02 20:48:14 följande:

Hej!

Här hoppar jag gärna in om jag får!

Mia, 33 år och boende i Tyresö. Vi väntar vårt första barn och går in i vecka 8 imorgon. Bf som vi tror är 15/6. :)

Hej!

Vad kul med en annan Tyresöbo . Jag är 31 år och vi ska ha vårt första barn i juni (datum inte fastställt än, ska till barnmorskan på fredag). 
  • Mamacitaa
    idno89 skrev 2015-11-03 15:10:36 följande:

Vecka 6+0. BF 29/6

Plussade för 1,5 vecka sedan. Lyckan är obeskrivlig då vi försökt i 1,5 år och skulle på vårt första IVF-möte den 19/11, nu har vi istället inskrivning på MVC. Även bett om tidigt ultraljud, så det blir väl i vecka 9 också! 

Allt känns så overkligt så känner att jag behöver se/höra att det är något där inne! 

Bor i Nacka :)

Grattis och välkommen :D
  • idno89
    LisanCF skrev 2015-11-02 12:11:06 följande:
    Hej allihopa! En facebookgrupp är startad , dock är den hemlig så går ej att söka fram. Maila mig på [email protected] så lägger jag till dig som vän för att kunna adda i gruppen (lite omständigt men så tidigt i grav än så många med mig vill vara uberhemliga:)) 
    Kan inte du lägga till mig i gruppen
    "Ida Norling" 
    Bild på mig med solglasögon på :)
Svar på tråden Stockholmsbebisar Juni 2016