• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Jag (19, 20 i jan) & min sambo (22 i nov-15) planerar barn och har ganska nyligen börjat försöka. Hade beräknad ägglossning 10/11, jag vill så gärna testa men ska hålla mig till planerad mens men jag håller verkligen tummarna att det blir som vi vill.

Det jag undrar är om det finns fler unga här inne som planerar/försöker för barn som kanske vill följas åt. 

- Jag gick idag in på en gravid app och läste lite och om jag nu är gravid så är jag i gravid vecka 4. Det jag egentligen ville läsa om var olika symtomer som man kan ha så här pass tidigt i en graviditet."De flesta har inga symtom såhär tidigt men en del kan redan nu känna: Illamående, spänningar i brösten och extra känsliga bröstvårtor." Jag inbillar mig säkert men mina bröst är smått ömma och även bröstvårtorna men jag hoppas att det är på riktigt.

• Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar
  • Anonym (Saga)

Jag är 19 och planerar barn som ensamstående mamma. :)

• sofiapalesjo92

Jag är 24 år är mamma till en pojke född 13

Och är jätte sugen på bebis .

Är dok arbetslös .

Men är ju sååå sugen

• Jennymariaa

20 dagar kvar nu & är i v.38. Lilleman är färdig och kan komma närsom. Nu återstår verkligen den eviga väntan som alla pratar om haha ;p

• jess06
    Jennymariaa skrev 2016-08-17 21:05:16 följande:

20 dagar kvar nu & är i v.38. Lilleman är färdig och kan komma närsom. Nu återstår verkligen den eviga väntan som alla pratar om haha ;p

Ja, denna väntan är olidlig. Har 5 dagar till bf och tiden har verkligen stått still i några veckor nu!
  • Jennymariaa
    jess06 skrev 2016-08-18 07:19:36 följande:
    Ja, denna väntan är olidlig. Har 5 dagar till bf och tiden har verkligen stått still i några veckor nu!
    Åh nu är du snart i mål!!
  • jess06
    Jennymariaa skrev 2016-08-18 09:47:18 följande:

Åh nu är du snart i mål!!

Ja, tyvärr verkar hon dock trivas bra där inne.
  • jennalu00
    Jennymariaa skrev 2016-08-17 21:05:16 följande:

Åh nu kan ju lillen komma när som helst! Så mysigt <3
  • Jennymariaa
    jennalu00 skrev 2016-08-18 17:29:30 följande:
    Åh nu kan ju lillen komma när som helst! Så mysigt <3
    Ja hoppas han inte väntar allt för länge <3 första bebisen i gruppen kom idag! En månad för tidigt men mår bra iaf så det är huvudsaken :))
  • jennalu00
    Jennymariaa skrev 2016-08-19 17:25:11 följande:
    Ja hoppas han inte väntar allt för länge <3 första bebisen i gruppen kom idag! En månad för tidigt men mår bra iaf så det är huvudsaken :))

Åh va kul! Gud vad tiden går fort, tyckte det inte var så längesen som jag var med i gruppen ju, haha! Verkligen nära för er alla nu =) 

Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar