• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • villbildafamilj
    Paulas mamma skrev 2015-11-28 15:31:10 följande:

Hej! Jag plussade idag och är beräknad 2/8

Mitt tredje barn! Har en dotter på snart 13 år, en till dotter på 4,5 månader. Så väldigt tätt för mig

Några symptom för er andra än? :)

Åh, då är jag inte ensam om att barnen kommer tätt. :P Jag väntar mitt andra barn och har bf 24/8. Just nu sitter jag är med en 4 månader bebis. :D 
  • Veli9090

Då var det dags för mig att hoppa in här :) plussade på nyårsafton och har BF den 22/8 om allt går som det ska! Känner mig överlycklig

• lillepitbull

BM frågade mig när jag ringde idag och beställde inskrivning varför jag väntat så länge med att höra av mig. E det sent att kontakta dem i vecka 8?

• Raggsockan
    lillepitbull skrev 2016-01-04 08:32:00 följande:

BM frågade mig när jag ringde idag och beställde inskrivning varför jag väntat så länge med att höra av mig. E det sent att kontakta dem i vecka 8?

Tycker jag verkligen inte! Jag ringde nu och borde va i 7+ ngt. Förra ungen ringde jag rätt fort, men då hade jag ingen koll på hur långt gången jag var, Visade sig att jag va i v.10 var inte heller problematiskt, på något sätt. Snarare bra, för hade det visat sig att jag va i 6 som jag trodde hade de inte kunnat ta blodproverna osv. 
  • sunflower79
    sisak skrev 2016-01-01 15:25:00 följande:

Vul får man oftast boka privat själv innan vecka 12. Brukar inte vara så dyrt alls så inget konstigt. Betalade vanlig läkaravgift på 350:- hos en gynekolog. Klart värt det. Lycka till.

Hos min mvc sa jag bara att jag var lite orolig för missfall pga 2 tidigare mf. Då bokade hon in mig på nästa lediga tid till läkaren för tidigt ul. Så jag tror det skiljer sig från kommun till kommun tyvärr
  • lillepitbull

Mår så jävla illa!! Hela tiden! Vad kan man göra?!

Jag älskar kaffe och kan knappt dricka det längre... :(

Ska prova ära lite ägg nu får se om det hjälper..

Svar på tråden Augustibebis 2016