Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Jag plussade idag och är beräknad 2/8
Mitt tredje barn! Har en dotter på snart 13 år, en till dotter på 4,5 månader. Så väldigt tätt för mig
Några symptom för er andra än? :)
Vill gärna ha inbjudan till fb v.claeson@gmail.com
Då var det dags för mig att hoppa in här :) plussade på nyårsafton och har BF den 22/8 om allt går som det ska! Känner mig överlycklig
Hejsan! Bf 15 augusti här! Är också jättegärna med i Facebookgruppen! :)
Hej! BF 12:e augusti :)
BM frågade mig när jag ringde idag och beställde inskrivning varför jag väntat så länge med att höra av mig. E det sent att kontakta dem i vecka 8?
BM frågade mig när jag ringde idag och beställde inskrivning varför jag väntat så länge med att höra av mig. E det sent att kontakta dem i vecka 8?
Vul får man oftast boka privat själv innan vecka 12. Brukar inte vara så dyrt alls så inget konstigt. Betalade vanlig läkaravgift på 350:- hos en gynekolog. Klart värt det. Lycka till.
Hej alla!
Jag skulle gärna vilja vara med i er fb-grupp så ni får gärna lägga till mig.
Jag plussade på julafton och bf den 30/8. ????????
Eriksson_7@hotmail.com
Mår så jävla illa!! Hela tiden! Vad kan man göra?!
Jag älskar kaffe och kan knappt dricka det längre... :(
Ska prova ära lite ägg nu får se om det hjälper..