• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Alltidväntarmanpånåt
    happylife skrev 2015-12-19 07:56:28 följande:

Jag vill inte heller hänga på fb!

Grattis till ökningen :)

primavolta skrev 2015-12-19 08:02:18 följande:

Ska inte heller hänga på fb! Skönt att det ökar på sig :)

SkogsstjärnN skrev 2015-12-19 07:27:40 följande:

Är det bara jag som inte vill hänga på fb:P?

Jag fick gravid 1-2 på digital (har varit negativa hittils) och en fin ökning på testlsgrets så nu kan jag verkligen tro det. Bf den 29aug, men kommer snittas några veckor tidigare. Ett sommarbarn! Såå spännande. Tror vi berättar för min familj i jul, även om det är tidigt så känns det mer löjligt försöka dölja när jag har läst vad ni skrivit.

Va nog fler som sa samma sak men kunde inte citera fler än tre... Jag vill inte heller hänga på fb och tycker att denna tråd känns lite rörig. Någon som är på en ny tråd där det framgår att det är där vi utan fb hänger? Jag har försökt starta en tråd men min app verkar ha problem:(
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-12-19 10:03:31 följande:

Hoppar in här! Plussade den 17/12 och har BF kring 28-30/12. Första barnet :)

Försökt i ett år efter ett missfall förra julen.

Välkommen fining! :-*
  • Sara86

Jo, första barnet, så allt känns väldigt nytt & spännande :D Vissa vill ju vänta längre, men jag ville hellre få en tid att förhålla mig till. J

Joker skrev 2015-12-19 07:46:58 följande:

Tack! Och grattis själv Så spännande! Är det första barnet för dig? Jag ska googla olika MVC här i närheten och ta kontakt i nästa vecka då

• E87
    Alltidväntarmanpånåt skrev 2015-12-19 10:19:19 följande:
    primavolta skrev 2015-12-19 08:02:18 följande:

Ska inte heller hänga på fb! Skönt att det ökar på sig :)

Va nog fler som sa samma sak men kunde inte citera fler än tre... Jag vill inte heller hänga på fb och tycker att denna tråd känns lite rörig. Någon som är på en ny tråd där det framgår att det är där vi utan fb hänger? Jag har försökt starta en tråd men min app verkar ha problem:(
    Jag kan starta en tråd för oss som vill hänga här på fl. Vi kanske kan göra det till en ganska liten grupp så kan man faktiskt ha bättre koll och alla blir sedda. Vad tycker ni?
  • SkogsstjärnN
    E87 skrev 2015-12-19 13:24:36 följande:
    Jag kan starta en tråd för oss som vill hänga här på fl. Vi kanske kan göra det till en ganska liten grupp så kan man faktiskt ha bättre koll och alla blir sedda. Vad tycker ni?
    Jag är på:)
  • E87

Nu har jag skapat en tråd som heter BF augusti 2016, vi som vill prata på fl. När vi blir 15-20 st i tråden så "stänger" jag den för nya så blir alla sedda. Tyvärr kan jag inte länka men den ligger under gravid, första trimetern.

• primavolta
    E87 skrev 2015-12-19 13:24:36 följande:
    Jag är på! :)
Svar på tråden Augustibebis 2016