• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-12-19 10:54:02 följande:

Välkommen fining! :-*

Tack :*
  • Meriam1
    SkogsstjärnN skrev 2015-12-19 07:27:40 följande:

Är det bara jag som inte vill hänga på fb:P?

Jag fick gravid 1-2 på digital (har varit negativa hittils) och en fin ökning på testlsgrets så nu kan jag verkligen tro det. Bf den 29aug, men kommer snittas några veckor tidigare. Ett sommarbarn! Såå spännande. Tror vi berättar för min familj i jul, även om det är tidigt så känns det mer löjligt försöka dölja när jag har läst vad ni skrivit.

Du är inte själv. Jag hänger kvar här på familjeliv. ;)))
  • PD1984

Va på mitt tidiga vul i fredags o det visade ett fint lite embryo med ett fint tickande hjärta <3 imorgon är det inskrivning och hälsosamtal hos barnmorskan :)

• primavolta
    PD1984 skrev 2015-12-20 14:29:49 följande:

Va på mitt tidiga vul i fredags o det visade ett fint lite embryo med ett fint tickande hjärta <3 imorgon är det inskrivning och hälsosamtal hos barnmorskan :)

Grattis :) va roligt! Vilken vecka är du i?
  • PD1984

1

primavolta skrev 2015-12-20 19:19:50 följande:

Grattis :) va roligt! Vilken vecka är du i?

Tack :) jag är i vecka 8 (7+4 idag)
  • Kia82

Hej, får jag haka på här!? 33 år gammal och väntar femte barnet. Plussade i fredags så det är helt nytt och jag har nog inte riktigt fattat det än. Enligt senaste mensen har jag bf 27/8.

• Josefineq

Jag vill också vara med :)

E87 skrev 2015-12-19 13:24:36 följande:

Jag kan starta en tråd för oss som vill hänga här på fl. Vi kanske kan göra det till en ganska liten grupp så kan man faktiskt ha bättre koll och alla blir sedda. Vad tycker ni?

• Familjelivet

Hej och grattis till er alla! Jag hoppar gärna in här, är i vecka 8 (7+1) med första barnet. Det tog sig för oss på första försöket, chocken har fortfarande inte lagt sig :) Imorgon väntar hälsosamtal hos barnmorskan!

Svar på tråden Augustibebis 2016