Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej!
Jag är 27 år och bor i Uddevalla, bf första barnet 24/8:)
Va på ul igår och är i 7+1 :) efter att ha haft två missfall fick man för första gången se hjärta slå och höra på ljuden ???? otrolig syn!! Bf runt 12/8
Dom där frågetecknen ska inte va där ;)
Va på ul igår och är i 7+1 :) efter att ha haft två missfall fick man för första gången se hjärta slå och höra på ljuden ???? otrolig syn!! Bf runt 12/8
Jag är så fruktansvärt besviken.
Pratade med mvc och fick tid för inskrivning den 16e januari.
Berättade om min rädsla för mf och min historik med tre mf.
Bm sa till mig att ringa gyn och att jag kanske, om jag har tur, får prata med någon som förstår och får ett vul.
Jag blev av gyn tillsagd att be min bm om psykologhjälp.
Att de inte gör vul i onödan. Att det är falsk trygghet. Att starka graviditetstest inte säger någonting om rusk gör mf eller ej osv osv.
Så nej. Inget vul här inte.
Ska ringa en privat klinik i Uppsala ist.
Hur gör jag för att gå med i fb-gruppen? Vill inte skriva ut min mailadress här då det inte är officiellt än..
Väntar tredje barnet 19/8. Vill också gå med i fb-grupp men hittar inte dit.
Hei!
Jeg er 25 og bor i Göteborg, bf förste barnet 24/8 :)
Jag vill vara med! Hur gör jag?