• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • lillatjan2015

Jag plussade idag. (Härlig julklapp) bf 23 aug. Nån som hänger här? Finns det någon fb grupp man kan få va med i?

• Sommarmalva
    lillatjan2015 skrev 2015-12-23 20:04:51 följande:

Jag plussade idag. (Härlig julklapp) bf 23 aug. Nån som hänger här? Finns det någon fb grupp man kan få va med i?

Grattis! Vilken julklapp! Finns Facebook grupp men har ej Facebook så vet ej vad den heter. Kolla tidigare i tråden så hittar du info.
    God jul på dig!
  • Josefineq

Ja men nu är jag inte hemma! Får göra det efter julhelgen om ingen annan gör det :)

Mrs.Brightside skrev 2015-12-23 00:00:44 följande:

Har du dator? Skapa en så är jag på!

• Mrs.Brightside
    Josefineq skrev 2015-12-23 22:18:53 följande:

Ja men nu är jag inte hemma! Får göra det efter julhelgen om ingen annan gör det :)

Jag med! Vi styr upp det efter jul! God jul
  • lillepitbull

Hej hej! Plussade igår morse, och kvällen innan julafton, men har så svårt att tro det är sant! Haha! Fb-grupp?

• lillepitbull

Har gjort en grupp på fb som har samma namn som den här tråden, men jag vet ej hur man ser till så ni andra hittar dit?

• Spartacus
    Kia82 skrev 2015-12-22 20:41:34 följande:

Var bor du föresten?

Vad kul att kunna se könet så tidigt.

Jag bor Söderköping. Du?

Mina är födda -08, -10, -14 och nu -16 då det är lite tight men kanske kul för dom? Tycker dom har mycket glädje av varandra och leker ofta även om det periodvis är en del tjafs såklart...

Det är alltså din 5e! Full fart våra 4a var inte direkt planerad men Välkommen in i kaoset!

God jul!
Svar på tråden Augustibebis 2016