Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Är det ingen som kommer vara kvar här?
Jag plussade idag. (Härlig julklapp) bf 23 aug. Nån som hänger här? Finns det någon fb grupp man kan få va med i?
Jag plussade idag. (Härlig julklapp) bf 23 aug. Nån som hänger här? Finns det någon fb grupp man kan få va med i?
Ja men nu är jag inte hemma! Får göra det efter julhelgen om ingen annan gör det :)
Har du dator? Skapa en så är jag på!
Ja men nu är jag inte hemma! Får göra det efter julhelgen om ingen annan gör det :)
Hej hej! Plussade igår morse, och kvällen innan julafton, men har så svårt att tro det är sant! Haha! Fb-grupp?
Hej hej! Här är en till som är beräknad i augusti. Än så länge 4/8?
Har gjort en grupp på fb som har samma namn som den här tråden, men jag vet ej hur man ser till så ni andra hittar dit?
Var bor du föresten?
Vad kul att kunna se könet så tidigt.