Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej igen alla! (Chocken har börjat lägga sig nu)...
32, Väntar nr 4 I början av augusti (5e enligt uträknaren) och är då i v 8. Har vetat sedan v 4 så känns som en evighet
mår illa typ hela tiden och ser fram emot julledigt efter 2 dagar jobb till.
Ringde mvc idag och fick direkt tid för att ses och för ul v 13 i mitten av januari, det känns skönt med en milstolpe!
Måste berätta för min chef imorgon pga omorganisation och rätt synlig kula redan ???? ryktet går liksom.... önska mig lycka till!
Hej igen alla! (Chocken har börjat lägga sig nu)...
32, Väntar nr 4 I början av augusti (5e enligt uträknaren) och är då i v 8. Har vetat sedan v 4 så känns som en evighet mår illa typ hela tiden och ser fram emot julledigt efter 2 dagar jobb till.
Ringde mvc idag och fick direkt tid för att ses och för ul v 13 i mitten av januari, det känns skönt med en milstolpe!
Måste berätta för min chef imorgon pga omorganisation och rätt synlig kula redan ???? ryktet går liksom.... önska mig lycka till!
Hejsan! Finns det någon fb grupp? =) jag har annars startat en om någon vill vara med!
Hann inte med när förra tråden startades och nu är den full. Någon som vill starta en till tråd för oss som ska ha i augusti och vill följas åt några stycken men inte prata på Fb? Typ vi långsamma som inte hann med eller grupp 2 i aug 2016?
Hann inte med när förra tråden startades och nu är den full. Någon som vill starta en till tråd för oss som ska ha i augusti och vill följas åt några stycken men inte prata på Fb? Typ vi långsamma som inte hann med eller grupp 2 i aug 2016?
Jag hänger gärna på den om nån startar den :)
Verkar vara svårt att skapa en grupp i mobilen och länka. Nån med dator?
Jag startade en grupp för 3 veckor sedan, vi har 70 medlemmar hittills 
Om ni vill gå med så kan ni PM'a mig den mailadress som är kopplad till FB-kontot.
Jag har inte en aning om mina värden alls, är lite nojjig ändå!
samma här, fick en tid 4 januari för att prata med läkaren så då ska jag liksom gå och fundera i över 3 v (från jag fick veta om det) vill veta allt NU!
jag började med det i v 6+6, undrar hur lång tid det tar innan man kanske känner sig lite piggare om det nu blir så eller om man är trött av grav ändå :)
du får ursäkta segt svar men inte varit inloggad på länge :)
Jag har inte en aning om mina värden alls, är lite nojjig ändå!
samma här, fick en tid 4 januari för att prata med läkaren så då ska jag liksom gå och fundera i över 3 v (från jag fick veta om det) vill veta allt NU!
jag började med det i v 6+6, undrar hur lång tid det tar innan man kanske känner sig lite piggare om det nu blir så eller om man är trött av grav ändå :)
du får ursäkta segt svar men inte varit inloggad på länge :)