Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Joinar gärna gruppen! Plussade i måndags och har bf 26 augusti med andra barnet.
Jag har inte Facebook, hoppas några kommer att stanna kvar här inne ????
Hej allihopa!
Jag väntar första barnet och är beräknad till 21/8. Känns fortfarande sjukt overkligt! Jag pratar också gärna här på fl. Kunde inte hitta att någon skapat en ny tråd efter den stängda - så nu gjorde jag det själv. Hitta dit! :)
skicka er mejladress till mig så bjuder jag in er i en fb grupp =)
Jag bor Söderköping. Du?
Mina är födda -08, -10, -14 och nu -16 då det är lite tight men kanske kul för dom? Tycker dom har mycket glädje av varandra och leker ofta även om det periodvis är en del tjafs såklart...
Det är alltså din 5e! Full fart våra 4a var inte direkt planerad men Välkommen in i kaoset!
God jul!
Oxå plussat och bf kring 16/8. Tredje barnet och de två andra är tonåringar redan, så en sladdis denna gång :)
Hej hej på er igen. Blir lite förvirrad. Vilken tråd är aktiv? Två bud här på fl o en på fb ?
Hej hej på er igen. Blir lite förvirrad. Vilken tråd är aktiv? Två bud här på fl o en på fb ?
Hej!
Jag är 22 år och bor i Ale utanför Göteborg. Jag plussade för en vecka sedan och har varit på ultraljud idag. Går in i v 9 imorgon med andra barnet, bf 9/8. Min son föddes i somras 9/7, så det blir 13 månader mellan dem :) hade varit roligt jag fick vara med i fb-gruppen, så länge den är hemlig :)