• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • rutigsvans
    FruFrau skrev 2015-12-22 11:37:41 följande:
    Okej! Förstår att du har massor frågor! Efter 5 dagar med medicin började jag faktiskt känns skillnad! 25 microgram äter jag. Och det har hållit i sig. Själva toppen av den sjukliga känslan är borta! Men jag kunde ringa min barnmorska och fråga om lite sker innan jag fick tag på läkaren. De hade tillgång till min journal, kanske det är ett alternativ? Om ca 2 veckor är det dags för blodprov igen för att se om värderna är bättre, det kommer gå fort. :) gå in här och läs lite om du vill www.hypotyreos.info, annars finns en del info på 1177 :)

Vad skönt!! känner fortfarande den här hemska tröttheten men kan ju somsagt vara graviditetens fel, annars tycker jag att det inte blivit nån skillnad alls på andra symptomen heller :(
    Känner mig så fjantig så vill helst inte ringa BM innan, men blir det jättejobbigt kanske jag får göra det ändå..

jag fick 50 mg :)

toppen ska läsa direkt!

• Spartacus

Kia82 det verkar vara standard här? Det sas inte kub iaf.... 2 ul i v 13 och 18 sa hon på mvc

Jag gör inga fostervattensprov osv iaf. Har aldrig gjort. Sist så visade sonen snopen i v 13-14 kanske man får se nåt nu med!

Hur många barn har du? Hur gamla är dom?

• Spartacus

Kia82 det verkar vara standard här? Det sas inte kub iaf.... 2 ul i v 13 och 18 sa hon på mvc

Jag gör inga fostervattensprov osv iaf. Har aldrig gjort. Sist så visade sonen snopen i v 13-14 kanske man får se nåt nu med!

• Kia82
    Spartacus skrev 2015-12-22 16:45:09 följande:

Jaha, här har vi bara ett standardultraljud omkring vecka 17-19 samt att man får göra ett Kub i vecka 10-13 om man fyllt 33 år vilket jag nu gjort.

Jag har fyra födda -05, -07, -12 och -14.
  • Kia82
    Spartacus skrev 2015-12-22 16:48:31 följande:

Var bor du föresten?

Vad kul att kunna se könet så tidigt.
  • Sommarmalva
    Mrs.Brightside skrev 2015-12-21 21:46:48 följande:

Hann inte med när förra tråden startades och nu är den full. Någon som vill starta en till tråd för oss som ska ha i augusti och vill följas åt några stycken men inte prata på Fb? Typ vi långsamma som inte hann med eller grupp 2 i aug 2016?

Jag hann inte heller med, man måste vara inne hela tiden känns det som om man ska hinna. Skrivs så himla mycket när det är många i tråden. Inte så haj på detta på att starta nytt men hänger jättegärna på!
  • Josefineq

Jag vill också!!

Mrs.Brightside skrev 2015-12-21 21:46:48 följande:

Hann inte med när förra tråden startades och nu är den full. Någon som vill starta en till tråd för oss som ska ha i augusti och vill följas åt några stycken men inte prata på Fb? Typ vi långsamma som inte hann med eller grupp 2 i aug 2016?

• Mrs.Brightside
    Sommarmalva skrev 2015-12-22 23:28:24 följande:
    Jag hann inte heller med, man måste vara inne hela tiden känns det som om man ska hinna. Skrivs så himla mycket när det är många i tråden. Inte så haj på detta på att starta nytt men hänger jättegärna på!
    Vi borde ha en tråd för oss som är långsamma och bara loggar in en gång om dagen för att kolla läget med alla
  • Hjärt

Jag är också gärna med i ny tråd! Har någon hunnit skapa en? :)

Svar på tråden Augustibebis 2016