Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Är det bara jag som inte vill hänga på fb:P?
Jag fick gravid 1-2 på digital (har varit negativa hittils) och en fin ökning på testlsgrets så nu kan jag verkligen tro det. Bf den 29aug, men kommer snittas några veckor tidigare. Ett sommarbarn! Såå spännande. Tror vi berättar för min familj i jul, även om det är tidigt så känns det mer löjligt försöka dölja när jag har läst vad ni skrivit.
Va bra då är vi ett gäng :)
Tack! Och grattis själv Så spännande! Är det första barnet för dig? Jag ska googla olika MVC här i närheten och ta kontakt i nästa vecka då
Idag var första dagen sedan i söndags utan blödning o fortfarande plus på stickan, nu är jag mer hoppfull inför måndag, hoppas verkligen jag får se ett hjärta då!
Jag hänger också kvar här med er, babes! Åtminstone tills jag vet om det blir något av det den här gången.
Jag stannar också här, iaf tills efter vecka 12. :) Vill inte avslöja identitet någonstans innan man känner sig lugnare!
Sitter på jobbet. Ska jobba lör-mån och mår så jääkla illa emellanåt. Fick pina i mig lite frukost imorse. Sitter i kassa hela dagarna så jag hoppas verkligen jag inte får för mig att spy!
Håller alla tummar och tår för dig, raring!
Jag stannar också här, iaf tills efter vecka 12. :) Vill inte avslöja identitet någonstans innan man känner sig lugnare!
Sitter på jobbet. Ska jobba lör-mån och mår så jääkla illa emellanåt. Fick pina i mig lite frukost imorse. Sitter i kassa hela dagarna så jag hoppas verkligen jag inte får för mig att spy!
Hoppar in här! Plussade den 17/12 och har BF kring 28-30/12. Första barnet :)
Försökt i ett år efter ett missfall förra julen.
Är i v4(3+5) alltså :)