Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Mår så jävla illa!! Hela tiden! Vad kan man göra?!
Jag älskar kaffe och kan knappt dricka det längre... :(
Ska prova ära lite ägg nu får se om det hjälper..
Kan man hoppa in här? Gravid med första barnet och är 23 år :) BF den 19 Augusti :D
Hejsan, jag är 21 och första gången gravid. BF 3 Augusti. Jag undrade om det finns några bra gravidbloggar, skulle ju vilja hitta någon som är i ca. samma vecka som mig, jag går in i vecka 11 imorgon. Följer mest gravid bloggar som är i 20-30 men skulle vara roligare att följa någon i samma vecka. Tacksam för tips!
Har någon bra tips mot illamående? Jag mår konstant illa, är i vecka 9. Har använt såna åksjukeband som man har runt handlederna men de funkar sådär. Postafen tabletter, är det någon här som testat det?
Hejsan, jag är 21 och första gången gravid. BF 3 Augusti. Jag undrade om det finns några bra gravidbloggar, skulle ju vilja hitta någon som är i ca. samma vecka som mig, jag går in i vecka 11 imorgon. Följer mest gravid bloggar som är i 20-30 men skulle vara roligare att följa någon i samma vecka. Tacksam för tips!
Hej,
Jag går också in i vecka 11 imorgon, och är precis som du på jakt efter bra gravidbloggar som ligger i ungefär samma vecka. Har letat massor men det verkar va svårt att hitta. Kanske kommer upp fler när vi gått några veckor till. Hoppas jag!
Men om någon annan har hittat så kom gärna med tips!!!
Har någon bra tips mot illamående? Jag mår konstant illa, är i vecka 9. Har använt såna åksjukeband som man har runt handlederna men de funkar sådär. Postafen tabletter, är det någon här som testat det?
Jag har också testat åksjukeband och tycker de är sådär.. Köpte därför prostafen och det hjälper mig i alla fall! Min BM rekommenderade det också, så köp det :)
Är gärna med i denna tråden. :) BF 12/8, är 29 år och de blir vårt första barn. :) Mådde vansinnigt illa hela julen och nyår men efter lite experimenterande har de nu blivit uthärdligt! :)
Allt är så nytt och spännande!