• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • lalle86
    lillepitbull skrev 2016-01-05 06:13:39 följande:

Mår så jävla illa!! Hela tiden! Vad kan man göra?!

Jag älskar kaffe och kan knappt dricka det längre... :(

Ska prova ära lite ägg nu får se om det hjälper..

Kan varken bli för hungrig eller för mätt utan att de blir för mycket illamående. Har även fått en konstig avsmak för godis, läsk och sött överlag. Skorpor, morötter eller fruktbitar brukar jag ha i närheten för att inte må alltför illa. :) Även isvatten Förvånad
  • zarizael
    lalle86 skrev 2016-01-08 17:55:17 följande:

Kan varken bli för hungrig eller för mätt utan att de blir för mycket illamående. Har även fått en konstig avsmak för godis, läsk och sött överlag. Skorpor, morötter eller fruktbitar brukar jag ha i närheten för att inte må alltför illa. :) Även isvatten 

Precis så är det för mig med. Sött går inte. Gröna äpplen är min kompis, ju surare ju bättre :)

Kan äta citroner utan o blinka :P
  • Nicomel

Tack för tips mot illamåendet alla. Jag köpte postafen tillslut och tycker de hjälper mer än åksjukebanden. Men det är jobbigt att må så illa. Jag är hungrig men samtidigt inte sugen på något. Knepigt det där. Kiwi har kommit att bli min räddning när inget annat funkar.

• Joker

Jag tycker det funkar litegrann att äta en Falu rågrut (utan smör/pålägg) precis när jag gått upp för att hålla illamåendet borta..

Och gröna äpplen här för mig också! Sååå gott!!!

• lengon
    villbildafamilj skrev 2016-01-01 21:41:50 följande:

Hejsan! :)

Gravid med mitt andra barn. Bf 24/8. Är gärna med i fb guppen om jag får. Hur skickar jag min mejl?

Du kan skriva mailadressen här inne, så bjuder vi in dig!

väntan2b skrev 2016-01-01 21:47:47 följande:

Väntar vårt andra barn med BF 29/8,

Följer gärna FB-gruppen

Och du. Mailadress! Kom ihåg att kolla eran skräppost för ibland kan inbjudan hamna där...

• lalle86

Skulle också vilja bli inbjuden till facebookgruppen, men kan man gå med utan att ens vänner ser de? :) Vi vill hålla de hemligt lite till för vänner/bekanta. 

• Skjortan
    lalle86 skrev 2016-01-09 15:07:50 följande:

Skulle också vilja bli inbjuden till facebookgruppen, men kan man gå med utan att ens vänner ser de? :) Vi vill hålla de hemligt lite till för vänner/bekanta. 

Jag är också intresserad av FB-gruppen, men undrar samma sak om andra kommer se att jag går med.
  • lengon
    Skjortan skrev 2016-01-09 15:31:05 följande:
    Jag är också intresserad av FB-gruppen, men undrar samma sak om andra kommer se att jag går med.

Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!

Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.

• lengon
    lalle86 skrev 2016-01-09 15:07:50 följande:

Läs ovan!
  • Skjortan
    lengon skrev 2016-01-09 17:10:04 följande:

Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!

Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.

Hur skickar jag mail till dig? Klickar jag på ditt namn står det att presentationen är privat
Svar på tråden Augustibebis 2016