Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Mår så jävla illa!! Hela tiden! Vad kan man göra?!
Jag älskar kaffe och kan knappt dricka det längre... :(
Ska prova ära lite ägg nu får se om det hjälper..
Kan varken bli för hungrig eller för mätt utan att de blir för mycket illamående. Har även fått en konstig avsmak för godis, läsk och sött överlag. Skorpor, morötter eller fruktbitar brukar jag ha i närheten för att inte må alltför illa. :) Även isvatten
Tack för tips mot illamåendet alla. Jag köpte postafen tillslut och tycker de hjälper mer än åksjukebanden. Men det är jobbigt att må så illa. Jag är hungrig men samtidigt inte sugen på något. Knepigt det där. Kiwi har kommit att bli min räddning när inget annat funkar.
Jag tycker det funkar litegrann att äta en Falu rågrut (utan smör/pålägg) precis när jag gått upp för att hålla illamåendet borta..
Och gröna äpplen här för mig också! Sååå gott!!!
Hejsan! :)
Gravid med mitt andra barn. Bf 24/8. Är gärna med i fb guppen om jag får. Hur skickar jag min mejl?
Du kan skriva mailadressen här inne, så bjuder vi in dig!
Väntar vårt andra barn med BF 29/8,
Följer gärna FB-gruppen ![]()
Och du. Mailadress! Kom ihåg att kolla eran skräppost för ibland kan inbjudan hamna där...
Skulle också vilja bli inbjuden till facebookgruppen, men kan man gå med utan att ens vänner ser de? :) Vi vill hålla de hemligt lite till för vänner/bekanta.
Skulle också vilja bli inbjuden till facebookgruppen, men kan man gå med utan att ens vänner ser de? :) Vi vill hålla de hemligt lite till för vänner/bekanta.
Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!
Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.
Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!
Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.