• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • I am Annahoj
    Angdev skrev 2015-12-08 20:27:51 följande:

Vem kan man PM:a med info ang gruppen så man blir tillagd?

Mammabertil, du är inbjuden. 
    Angdev, PM'a mig :)
  • primavolta
    lenaerik86 skrev 2015-12-08 19:49:08 följande:
    Nej jag får det bara när jag reser mig snabbt eller vänder mig i sängen typ. Känner du hela tiden?
    Ja som lite växtvärkskänsla i ljumskarna. Inte samma karaktär som när man hostar till eller vänder sig snabbt då är det ju mer ond ilande värk...
  • jonken

Ingen mer som är illamående? För mig kom det krypandes lite i slutet av förra veckan och har blivit mer och mer för varje dag. Nu börjar det bli riktigt outhärdligt, framförallt på morgonen, men även när det gått typ mer än en timme sedan jag ätit. Så försöker att småäta lite hela tiden, fast jag inte är sugen på någonting. Väldigt trött är jag oxå. Jag hoppas det inte kommer vara såhär i 8 månader till!!

• lenaerik86
    primavolta skrev 2015-12-08 21:00:12 följande:
    Ja som lite växtvärkskänsla i ljumskarna. Inte samma karaktär som när man hostar till eller vänder sig snabbt då är det ju mer ond ilande värk...
    Så känner jag med till och från, väldigt diffus mensvärk, helt klart en växande livmoder :)
  • Mammabertil

Kan inte se att jag blivet inbjuden på facet:/ tittat överallt. O mailen är rätt!

I am Annahoj skrev 2015-12-08 20:48:03 följande:

Mammabertil, du är inbjuden. 

Angdev, PM'a mig :)

• primavolta
    lenaerik86 skrev 2015-12-08 21:28:43 följande:
    Så känner jag med till och från, väldigt diffus mensvärk, helt klart en växande livmoder :)
    Skönt att man inte är ensam :) tack för alla svar!
  • Angdev

Är det vanligt att man nojjar mer för missfall vi grev nr 2?
    Minns inte alls att jag var särskilt nervör med sonen. Idag var jag svullen i morse och ömmade över livmodern (har varit så i 2 veckor) men nu känner jag inget alls :(

• sowe81
    Mammabertil skrev 2015-12-08 21:29:18 följande:

Kan inte se att jag blivet inbjuden på facet:/ tittat överallt. O mailen är rätt!

Inbjudan kommer till din mail, du ser inte på fb. Kolla skräppostmeddelanden om den inte ligger i inkorgen.
Svar på tråden Augustibebis 2016