Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Imorgon får jag svar på om jag har utvecklat hypoterios pga graviditeten. Tog ett blodprov nr 2 idag på det så man ser att värdena är korrekta utifrån två test. Är det någon här som har erfarenhet av det? Jag bryr mig inte om JAG är sjuk blir sååååå orolig bara att barnet tar skada om jag inte får medicinering typ NU! Många autoimuna sjukdomar i min familj, mamma hypoterios, syster hypoterios och SLE och pappa som har psoriasis och jag har alopecia (som i sin tur kan ha ett samband med hypoterios). Jobbigt att det i princip är samma symtom som en graviditet, trötthet, frusen, hård i magen... Nån som varit med om liknande här?
Ingen mer som är illamående? För mig kom det krypandes lite i slutet av förra veckan och har blivit mer och mer för varje dag. Nu börjar det bli riktigt outhärdligt, framförallt på morgonen, men även när det gått typ mer än en timme sedan jag ätit. Så försöker att småäta lite hela tiden, fast jag inte är sugen på någonting. Väldigt trött är jag oxå. Jag hoppas det inte kommer vara såhär i 8 månader till!!
Hej hoppas det är okej att jag hoppar in här :)?
Fick missfall den 2 November. Och blev gravid på engång. Så hann inte få någon mens emellan. Så om man räknar från ms som senaste mensen har jag beräknad den 9 augusti. Plussade för nån dag sedan och då stod det gravid 3+
Mår jätte illa och känner mig uppsvälld.
Kan inte riktigt glädjas än för är rädd att det händer något. Så längtar till vecka 12.
Har ett barn sedan tidigare
Hej alla! Kommer in lite sent kanske? ????????
Hade varit kul o följa fler som ska ha barn i Augusti.
Hur många är ni här? ????
Hej hoppas det är okej att jag hoppar in här :)?
Fick missfall den 2 November. Och blev gravid på engång. Så hann inte få någon mens emellan. Så om man räknar från ms som senaste mensen har jag beräknad den 9 augusti. Plussade för nån dag sedan och då stod det gravid 3+
Mår jätte illa och känner mig uppsvälld.
Kan inte riktigt glädjas än för är rädd att det händer något. Så längtar till vecka 12.
Har ett barn sedan tidigare