• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • pugsnotdrugs
    primavolta skrev 2015-12-09 11:39:12 följande:

Grattis och välkommen. Fick också mf 1/11 och är nu gravid igen. Bf enl app 6/8 men skulle på 8-9/8 om jag räknar själv :) vilkrn v var du när du fick mf?

Jag tog ett digitalt i fredagd och då stod det gravid 1-2, undra om man ska oroa sig om du fick 3+... Får testa igen till helgen!

Mår du som förra gången eller mer symtom?

Jag har också bf 5-8/8 beroende på app. Jag fick 1-2 i söndags
  • 19Jen91
    lenaerik86 skrev 2015-12-06 10:12:16 följande:

Har inte ringt dem, kör på mama mia som jag bokat. Men ring och kolla du :)

Jag fick en tid på min mvc via barnmorskan på inskrivningen fick en tid den 22 december.
  • primavolta
    pugsnotdrugs skrev 2015-12-09 11:50:56 följande:
    Jag har också bf 5-8/8 beroende på app. Jag fick 1-2 i söndags
    Åhh tack för att du säger det, då är jag inte ensam :) vet du när du hade äl?
  • lenaerik86
    19Jen91 skrev 2015-12-09 12:36:11 följande:
    Jag fick en tid på min mvc via barnmorskan på inskrivningen fick en tid den 22 december.
    Kul! Vilken mvc går du på?
  • pugsnotdrugs
    primavolta skrev 2015-12-09 12:46:31 följande:

Åhh tack för att du säger det, då är jag inte ensam :) vet du när du hade äl?

Den 17e November hade jag äl enligt temperatur:)
  • Lillyfil

En mer AUGUSTI baby!!
    Jag är 29 år gravid med barn nr 2
    (3) slutade i abort i v 13..

Min son på 6 år frågar mig hela tiden efter ett syskon så är glad att jag äntligen efter 2 års försök så plussade det ??????
    Har BF 14 augusti 2016
    Och grattis till er alla andra där också väntar er ????????????????

• Ronille

[quote=76097946][quote-nick]primavolta skrev 2015-12-09 11:39:12 följande:[/quote-nick]Grattis och välkommen. Fick också mf 1/11 och är nu gravid igen. Bf enl app 6/8 men skulle på 8-9/8 om jag räknar själv :) vilkrn v var du när du fick mf?

Jag tog ett digitalt i fredagd och då stod det gravid 1-2, undra om man ska oroa sig om du fick 3+... Får testa igen till helgen!

Mår du som förra gången eller mer symtom?[/quote

]

Jag var i vecka 7 då. Du då?

Jag mår nog mer illa än förra gången. Och känne mig större. Vet inte om det är för att jag har ätit mer:).

Folk har kommenterat att jag ser gravid ut. Känns alldeles för tidigt för det nu :)

Är nog ingen fara.

• er92

Jag vill också hemskt gärna vara med i facebook gruppen :)

• Sally Bally

Jag tänker lite.

Hur kommer de sej att när man går in och försöker räkna ut på olika sidor när beräknat BF är så skiljer de dagar fast man fyller i samma datum. Väldigt konstigt????

Mitt är beräknat till mellan 8-11 augusti.

Någon mer som också fått olika datum?

Svar på tråden Augustibebis 2016