Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Grattis och välkommen. Fick också mf 1/11 och är nu gravid igen. Bf enl app 6/8 men skulle på 8-9/8 om jag räknar själv :) vilkrn v var du när du fick mf?
Jag tog ett digitalt i fredagd och då stod det gravid 1-2, undra om man ska oroa sig om du fick 3+... Får testa igen till helgen!
Mår du som förra gången eller mer symtom?
Har inte ringt dem, kör på mama mia som jag bokat. Men ring och kolla du :)
Åhh tack för att du säger det, då är jag inte ensam :) vet du när du hade äl?
En mer AUGUSTI baby!!
Jag är 29 år gravid med barn nr 2
(3) slutade i abort i v 13..
Min son på 6 år frågar mig hela tiden efter ett syskon så är glad att jag äntligen efter 2 års försök så plussade det ??????
Har BF 14 augusti 2016
Och grattis till er alla andra där också väntar er ????????????????
??? Var en massa smileys :)
[quote=76097946][quote-nick]primavolta skrev 2015-12-09 11:39:12 följande:[/quote-nick]Grattis och välkommen. Fick också mf 1/11 och är nu gravid igen. Bf enl app 6/8 men skulle på 8-9/8 om jag räknar själv :) vilkrn v var du när du fick mf?
Jag tog ett digitalt i fredagd och då stod det gravid 1-2, undra om man ska oroa sig om du fick 3+... Får testa igen till helgen!
Mår du som förra gången eller mer symtom?[/quote
]
Jag var i vecka 7 då. Du då?
Jag mår nog mer illa än förra gången. Och känne mig större. Vet inte om det är för att jag har ätit mer:).
Folk har kommenterat att jag ser gravid ut. Känns alldeles för tidigt för det nu :)
Är nog ingen fara.
Jag vill också hemskt gärna vara med i facebook gruppen :)
Jag tänker lite.
Hur kommer de sej att när man går in och försöker räkna ut på olika sidor när beräknat BF är så skiljer de dagar fast man fyller i samma datum. Väldigt konstigt????
Mitt är beräknat till mellan 8-11 augusti.
Någon mer som också fått olika datum?