Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag tänker lite.
Hur kommer de sej att när man går in och försöker räkna ut på olika sidor när beräknat BF är så skiljer de dagar fast man fyller i samma datum. Väldigt konstigt????
Mitt är beräknat till mellan 8-11 augusti.
Någon mer som också fått olika datum?
Jag får samma i de tre apparna jag har, även samma från barnmorskan
Åh vad skönt med tidigt ul! Vi har inskrivning först 11januari, känns som en evighet dit. Jag sover oxå dåligt, och idag ville illamåendet inte släppa efter frukost, så sjukskrev mig idag så jag ska få samla lite energi. Tack o lov att det snart är lite julledigt!! Men som du säger så får man försöka ta det som ett tecken på att det är någon som iaf mår bra där inne i magen :) har du hittat något som funkar att äta? Åh du får skriva sen hur undersökningen gick, håller tummarna för att det bara är "normala" gravsymptom!
Hej hej.
Jag plussade i morse och har enligt min gravidapp bf 17 augusti.
Vi har en dotter på 19 månader ????
Får man vara med?
Har än så länge bf 7/8 (min födelsedag). Men ska på nytt vul om ett par veckor för att vara säker. Tog ut spiralen i början av november och hade ingen mens innan plusset så bm tyckte jag skulle gå och kolla hur långt jag är.
Nästa vecka är det inskrivning, ska bli spännande och göra om resan (har ett barn sedan innan) men samtidigt läskigt :-O
Imorgon får jag svar på om jag har utvecklat hypoterios pga graviditeten. Tog ett blodprov nr 2 idag på det så man ser att värdena är korrekta utifrån två test. Är det någon här som har erfarenhet av det? Jag bryr mig inte om JAG är sjuk blir sååååå orolig bara att barnet tar skada om jag inte får medicinering typ NU! Många autoimuna sjukdomar i min familj, mamma hypoterios, syster hypoterios och SLE och pappa som har psoriasis och jag har alopecia (som i sin tur kan ha ett samband med hypoterios). Jobbigt att det i princip är samma symtom som en graviditet, trötthet, frusen, hård i magen... Nån som varit med om liknande här?
Ok. Men det är ju väldigt konstigt. Hur kan de skilja sej så många dagar? ????
Har alla ringt MVC? Jag har inte ringt än.
Plussade för 10 dagar sedan.
Har ett barn sen innan så tycker inte det är så där jätte akut än.
Sist slängde man sej på luren direkt ju ????
Jag vill också hemskt gärna vara med i facebook gruppen :)
Ok. Men det är ju väldigt konstigt. Hur kan de skilja sej så många dagar? ????
Har alla ringt MVC? Jag har inte ringt än.
Plussade för 10 dagar sedan.
Har ett barn sen innan så tycker inte det är så där jätte akut än.
Sist slängde man sej på luren direkt ju ????