• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Daiwa 33

hej jag plussade igår o det stod på clearblue digitala testet 2-3,betyder veka 4 eller 5 ...är så lycklig ...första barnet .....vet ej nå o fattar inget heller än har laddat app o det står är i vecka 6 ..hmmmm allt e nytt .....vill vara gärna med i den här tråden ?<3

• happylife
    Fidelisen skrev 2015-12-16 12:52:21 följande:

Någon mer som har mycket flytningar?

Ja!! Konstant spring på toan, blött! Skönt å inte va ensam :) läst att det är normalt
  • Fidelisen
    happylife skrev 2015-12-16 13:26:58 följande:

Ja!! Konstant spring på toan, blött! Skönt å inte va ensam :) läst att det är normalt

Det är lite psykande
  • E87

Är det någon mer än jag som tycker en BF lista i gruppen vore bra? Är så svårt att hålla koll på alla

• happylife
    Fidelisen skrev 2015-12-16 13:33:25 följande:

Det är lite psykande

Ja mycket!

Vit-gula är normalt vad jag läst, det ska inte lukta då kan de va svamp eller infektion.

Jag hade lite ljusrosa igår, de kan va kärl som spricker där inne. Blev rädd, men det avtog som tur var!
  • cure88
    Tudelu skrev 2015-12-16 12:19:20 följande:
    Du har gått 5 fulla veckor och påbörjat vecka 6. Du ska läsa om vecka 6 alltså :)
    Tack! Misstänkte det men blev nästan mer förvirrad ju mer jag funderade och läste.
    :)
  • atokal

Hej alla! Glad

Plussade igår, är nu i v. 4+3, beräknad 21 augusti. Första gången jag är gravid och känner mig både orolig och glad just nu. 

Har inte så mkt symptom förutom lite ömma bröst, extra lågt blodtryck (brukar ha lågt men nu svartnar det extra mkt när jag reser mig) och "mensvärk" i magen. Hur kraftig värk har ni haft i magen? Jag tycker att det är rätt påtagligt, men ändå mildare än de värsta menssmärtorna jag brukar ha vanligtvis.

Svar på tråden Augustibebis 2016