Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
hej jag plussade igår o det stod på clearblue digitala testet 2-3,betyder veka 4 eller 5 ...är så lycklig ...första barnet .....vet ej nå o fattar inget heller än har laddat app o det står är i vecka 6 ..hmmmm allt e nytt .....vill vara gärna med i den här tråden ?<3
Någon mer som har mycket flytningar?
Någon mer som har mycket flytningar?
Ja!! Konstant spring på toan, blött! Skönt å inte va ensam :) läst att det är normalt
Plussade idag! Får man vara med? BF aug 29
Är det någon mer än jag som tycker en BF lista i gruppen vore bra? Är så svårt att hålla koll på alla
Det är lite psykande
Hej alla! 
Plussade igår, är nu i v. 4+3, beräknad 21 augusti. Första gången jag är gravid och känner mig både orolig och glad just nu.
Har inte så mkt symptom förutom lite ömma bröst, extra lågt blodtryck (brukar ha lågt men nu svartnar det extra mkt när jag reser mig) och "mensvärk" i magen. Hur kraftig värk har ni haft i magen? Jag tycker att det är rätt påtagligt, men ändå mildare än de värsta menssmärtorna jag brukar ha vanligtvis.