Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Plussade i fredags. Är i vecka 4+5. Det är andra barnet och är väldigt orolig då jag haft två missfall i år. Brösten ömmar och mår illa framför allt på kvällarna.
Hej! Jag är också beräknad till augusti, den 19 om man räknar på min senaste mens. Är gärna med i fb gruppen! ????
Ifall det finns en Facebook grupp vill jag också gärna med! ???? Min epost är etta_1990@yahoo.se
Henrietta Kurtze
Testade positivt med CB igår. Ska han mens på måndag. Kan det skita sig? Stor risk? Skulle så gärna vilja säga till min mamma som jag träffar en gång om året i helgen men vet inte om jag vågar...
Har ju symptom osv... 
Usch vad jobbigt det är med alla dessa nojjor! Har aldrig varit gravid tidigare så jag har ju liksom inget att jämföra med, har ingen aning om vad som är normalt. Har så jäkla mkt "mensvärk", igår kväll fick jag ligga med en varmvattenflaska på magen för att kunna slappna av, så som det brukar vara när mensen är som värst i vanliga fall. Skulle så gärna vilja diskutera med en barnmorska om detta. När har ni haft/ska ha era inskrivningssamtal? Jag är i v 4+4 idag, känns så himla långt att vänta till runt v 8 innan man får prata med någon. 
Usch vad jobbigt det är med alla dessa nojjor! Har aldrig varit gravid tidigare så jag har ju liksom inget att jämföra med, har ingen aning om vad som är normalt. Har så jäkla mkt "mensvärk", igår kväll fick jag ligga med en varmvattenflaska på magen för att kunna slappna av, så som det brukar vara när mensen är som värst i vanliga fall. Skulle så gärna vilja diskutera med en barnmorska om detta. När har ni haft/ska ha era inskrivningssamtal? Jag är i v 4+4 idag, känns så himla långt att vänta till runt v 8 innan man får prata med någon. 
Menar du att du fick ett eller två streck på senaste stickan?
Har bjudit in er som har skrivit era mailadresser (till fb-gruppen)!