Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

Testade positivt med CB igår. Ska han mens på måndag. Kan det skita sig? Stor risk? Skulle så gärna vilja säga till min mamma som jag träffar en gång om året i helgen men vet inte om jag vågar...
Har ju symptom osv...
Ja, alltså jag har ju haft det i mina tidigare graviditeter också (som resulterat i två friska barn), men ändå. Usch vad det tär på en psykiskt, haha.
Får du bra stöttning av din partner? Man måste ju typ ventilera med någon annars tar oron helt över tycker jag...
Förlåt för otydligheten, två mena jag.
Jag har sett hjärtat 5+5 och 6+0 med mina små, så jag ska hålla tummarna för dig, men få ej panik om man inte ser något, det beror på läkaren och kvaliten på maskinen. När jag gjorde 6+0 såg inte den första läkaren, och jag fick panik och började gråta. Då ropade hon in sin kollega som "rotade" runt lite till och då fick de in en jättebra bild.
Min man är dryg just nu, haha. Jag får ju panik och bryter ihop, och han är så äckligt logisk hela tiden och bara: jamen du har ju starka gravtest, du blöder inte osv, du kan inte gå panik av en känsla...
Man ba: JO DET KAN JAG!! Haha.
Ska också göra KUB sen, blir nog på Liljeholmen då igen :)
Jag hoppar in här med. Nyplussad med tredje (har en dotter sep-05 och en dotter jan-15) och vi är superglada och förväntasfulla. Är bara på äl+9 (enligt appen men jag tror jag hade äl tidigare) men har känt att något var på gång senaste dagarna så chansade och tog ett test som var positivt. Sambon önskar sig tvillingar, jag tror jag är nöjd med en då det är så tätt:).
Hur mår ni alla här inne? :)
Har ni också varierande symptom? Jag har haft mycket Molvärk, men den är typ borta o ist lätt illamåendet å nu har avsmaken för min favvo dryck kaffe smällt till! Blä
Fått tid för vul den 29/12 är då i v 7, 12 hela dagar kvar!!