Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Vad skönt att de ändå kan anpassa upplägget lite :)
Ja testa, det funkar fortfarande för mig!! Även fast jag mår skit i övrigt (idag började jag spy), så slipper jag iaf illamåendet! Jag (eller ja, sambon ;) ) skivar upp kanske 7-8 skivor av ingefäran i tunna skivor och häller över kokande vatten. Så får det stå och dra tills temperaturen är drickbar. Dricker en sån kopp på morgonen och en på kvällen. Igår åt jag även sushi till lunch, då får man ju oxå ingefära :D är väldigt dålig på vad man kan göra med det annars.. Jag läste att man även kan äta den färsk, men det tycker jag är för starkt.
Hej på er. Fy vad dåligt jag mår. Har kräkts flera gånger per dag dom senaste tre dagarna. Och tröttheten är hemsk. Är så glad över att vara gravid men tycker det är jätte jobbigt att må så här. Tycker att det är svårt att klara av jobbet och vara en bra mamma nu :(
Min mail adress är [email protected]
Jag mår hemskt illa och doften av kaffe klarar jag ej av.
Vilka symtom har ni.
Hej på er. Fy vad dåligt jag mår. Har kräkts flera gånger per dag dom senaste tre dagarna. Och tröttheten är hemsk. Är så glad över att vara gravid men tycker det är jätte jobbigt att må så här. Tycker att det är svårt att klara av jobbet och vara en bra mamma nu :(
Usch vad jobbigt. Första graviditeten mådde jag illa mellan v 8 och 13 , men kräktes aldrig. Blir alltid sugen på isvatten när jag mår illa, så jag drack litervis med det då och blev knäpp om jag glömt fylla på isformarna xD
Hoppas på samma tur denna gång, annars kommer jag bli sjukskriven eftersom jag jobbar i kassa hela dagarna. Inte så lätt att komma undan och kräkas där :P
Hej! Jag väntar mitt första barn och har en fundering: Enligt mina beräkningar är jag i vecka 5+2 idag. Om jag då vill läsa om vad som händer i kroppen/med fostret i den här veckan, ska jag då läsa på vecka 5 eller vecka 6?
Hej på er! :)
Jag plussade idag så äntligen äntligen kan jag gå med i en av dom här trådarna!
Det är första barnet och jag är i vecka 5, är beräknad till 19/8 om jag räknat rätt :) såg att ni hade en Facebook grupp, ni får gärna bjuda in mig där. Min mail är: [email protected]
Grattis allihopa till era plus! :)
Hej på er! :)
Jag plussade idag så äntligen äntligen kan jag gå med i en av dom här trådarna!
Det är första barnet och jag är i vecka 5, är beräknad till 19/8 om jag räknat rätt :) såg att ni hade en Facebook grupp, ni får gärna bjuda in mig där. Min mail är: [email protected]
Grattis allihopa till era plus! :)
Hej! Jag väntar mitt första barn och har en fundering: Enligt mina beräkningar är jag i vecka 5+2 idag. Om jag då vill läsa om vad som händer i kroppen/med fostret i den här veckan, ska jag då läsa på vecka 5 eller vecka 6?
Förra gången dog liten i v.5-6 och det var inget som märktes förrän vul i v.12 så det där att allt är ok trots att man inte blöder är inget jag litar på tyvärr.