• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • jonken
    primavolta skrev 2015-12-18 10:37:52 följande:

Nu har jag plågat mig igenom hela morgonens kissnödighet bara för att hålla mig i minst 6 timmar. Det blev till slut drygt 7 timmar och fick då det här resultatet. SÅ SKÖNT!!! Kissar ju annars minst var tredje timme så hoppades att det skulle bero på det.. så värt att hålla sig när det här dyker upp. Tack för fina svar och tålamod med mina nojor! Nu kan jag slappna av lite grann iaf :)

Bra kämpat :)
  • Symetrical

Hoppar in här lite försiktigt. Är bara i v 3+6 och fick MF/MA i september, men väljer ändå att vara lycklig så länge det varar i alla fall.

Bf typ 26/8, andra barnet har en son som är förr januari -13.

Vi tänker också berätta nu under julen, trots att det är galet tidigt. Vi står så nära varandra att jag ändå vill att de skall veta om det skulle gå åt skogen.

• jonken

Tror det fanns en senare där vi var ett par på 3e aug med, men vi kan fylla på i denna :) lägger till mig!

AUGUSTIMAMMOR:

1 augusti
    lenaerik86
    ninawest
    NiHa
    melissa8601
    IcenLeia

2 augusti
    Nessling
    HJohannesson
    Asofieh
    Yennie88
    PD1984
    Paulas mamma
    Emmi0306

3 augusti
    Jonken

4 augusti
    grodan26
    MDKE

5 augusti
    Fröjd
    Lia87
    Sommarblomma1
    Emmibjn
    Mliizz

6 augusti
    Drömmer om tre
    Fjonkis
    Primavolta

7 augusti
    Girl 25
    Anojj

8 augusti
    förstabarnet
    GrukanGrace

9 augusti
    Mellanstadieläraren
    sowe81

10 augusti
    Lajkie
    I am Annahoj

11 augusti

12 augusti

13 augusti

14 augusti

15 augusti

16 augusti

17 augusti
    E87

• Fidelisen

Nu har jag plågat mig igenom hela morgonens kissnödighet bara för att hålla mig i minst 6 timmar. Det blev till slut drygt 7 timmar och fick då det här resultatet. SÅ SKÖNT!!! Kissar ju annars minst var tredje timme så hoppades att det skulle bero på det.. så värt att hålla sig när det här dyker upp. Tack för fina svar och tålamod med mina nojor! Nu kan jag slappna av lite grann iaf :)

Hur långt gången är du?
  • Blivandetvåbarnsmamma91

Hej! Jag har varit så osäker på att jag faktiskt är gravid, då mitt test jag gjorde var jättesvårt, och testet bm gjorde visade hon inte, idag vart jag nere på Apoteket och köpte ett cb digitalt och det visade 3+

Så nu är jag så mycket lugnare än vad jag någonsin varit och på söndag går jag in i v7 :)

Och till er som undrar vilken vecka man är i när man gör cb digitalt så har jag tagit en bild men den lägger jag i ett annat inlägg slipper ni leta :)

• primavolta
    Fidelisen skrev 2015-12-18 10:49:11 följande:
    Hur långt gången är du?
    Enl appen 6+5 men tror typ 3-4 dagar mindre än det. Bf har blivit framflyttat vid rul mina tidigare graviditeter..
  • annacnummertre

åh vad skönt <3
  • annacnummertre

jag kommer vänta med att lägga in mig i en lista för jag är fortfarande så himla rädd och mår dåligt. ... 

Svar på tråden Augustibebis 2016