Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Min mail (för fb gruppen): annica81@hotmail.com
Hej, lägg gärna till mig på fb också. Jag har email kwansu_dude@hotmail.com.

Är det bara jag som inte vill hänga på fb:P?
Jag fick gravid 1-2 på digital (har varit negativa hittils) och en fin ökning på testlsgrets så nu kan jag verkligen tro det. Bf den 29aug, men kommer snittas några veckor tidigare. Ett sommarbarn! Såå spännande. Tror vi berättar för min familj i jul, även om det är tidigt så känns det mer löjligt försöka dölja när jag har läst vad ni skrivit.
Grattis! Plussade förra lördagen & ringde MVC på måndagen, får komma dit första gången 18/1, då i 9+4, vissa får komma mycket tidigare.
Plussade nu på morgonen! Skakade i hela kroppen och gick in och väckte sambon 6:30, som tyckte jag var supermärklig fram tills han fattade grejen! Har räknat ut att bf blir någon gång i augusti, tror mitten.. Men jag undrar, vad gör man nu? Kontaktar man typ MVC redan nu eller är det för tidigt..?
Tack! Och grattis själv
Så spännande! Är det första barnet för dig? Jag ska googla olika MVC här i närheten och ta kontakt i nästa vecka då ![]()
Grattis! Plussade förra lördagen & ringde MVC på måndagen, får komma dit första gången 18/1, då i 9+4, vissa får komma mycket tidigare.
Jag fick gravid 1-2 på digital (har varit negativa hittils) och en fin ökning på testlsgrets så nu kan jag verkligen tro det. Bf den 29aug, men kommer snittas några veckor tidigare. Ett sommarbarn! Såå spännande. Tror vi berättar för min familj i jul, även om det är tidigt så känns det mer löjligt försöka dölja när jag har läst vad ni skrivit.
Jag hänger också gärna kvar här istället för fb :)