Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Haha, ja, jag funderar på att dra diet-kortet men då måste jag ju låta bli allt snask med och det hade jag inga planer på:D. Eller dela glögg med tioåringen...
Med förra så räckte det att mamma såg mig så fattade hon. Frågade om jag ville ha vin och stirrade på mig men sa inget. När vi berättade dagen efter skrek hon "ja sa ju det" till pappa. Så mer än en vecka under samma tak lär inte gå att komma undan:P
Åh jag oroar mig lite för jul och nyår. Ska bo hos mor och far och mor kommer direkt reagera på att jag inte dricker. Hade det varit för att jag skippade ett vinglas hade det varit lugnt men glöggen kommer ju avslöjja. Hade inte velat berätta så tidigt men kanske inte har något val. Förra berättade vi i vecka 11, nu skulle det bli vecka 5/6. Supertidigt:(
Hur göe ni andra?
Åh jag oroar mig lite för jul och nyår. Ska bo hos mor och far och mor kommer direkt reagera på att jag inte dricker. Hade det varit för att jag skippade ett vinglas hade det varit lugnt men glöggen kommer ju avslöjja. Hade inte velat berätta så tidigt men kanske inte har något val. Förra berättade vi i vecka 11, nu skulle det bli vecka 5/6. Supertidigt:(
Hur göe ni andra?
Kan inte alla skriva sitt beräknade födelsedatum och så kan trådstartaren lägga in det ihop med varje persons signatur här , i trådstarten? Så man vet vilka man hänger ihop med :)
Kan inte alla skriva sitt beräknade födelsedatum och så kan trådstartaren lägga in det ihop med varje persons signatur här , i trådstarten? Så man vet vilka man hänger ihop med :)
Jag har för mig det finns en lista på oss någonstans i tråden. Ni kan leta reda på den och fylla på
Jag hittade följande lista i inlägg 100. Ska vi fortsätta fylla på den?
AUGUSTIMAMMOR:
1 augusti
lenaerik86
ninawest
NiHa
melissa8601
IcenLeia
2 augusti
Nessling
HJohannesson
Asofieh
Yennie88
PD1984
Paulas mamma
Emmi0306
4 augusti
grodan26
MDKE
5 augusti
Fröjd
Lia87
Sommarblomma1
Emmibjn
Mliizz
6 augusti
Drömmer om tre
Fjonkis
7 augusti
Girl 25
Anojj
8 augusti
förstabarnet
GrukanGrace
9 augusti
Mellanstadieläraren
sowe81
10 augusti
Lajkie
I am Annahoj
11 augusti
12 augusti
13 augusti
14 augusti
15 augusti
16 augusti
17 augusti
E87
Nu har jag plågat mig igenom hela morgonens kissnödighet bara för att hålla mig i minst 6 timmar. Det blev till slut drygt 7 timmar och fick då det här resultatet. SÅ SKÖNT!!! Kissar ju annars minst var tredje timme så hoppades att det skulle bero på det.. så värt att hålla sig när det här dyker upp. Tack för fina svar och tålamod med mina nojor! Nu kan jag slappna av lite grann iaf :)

Hej! Tänkte hoppa in här jag med, bf 10 augusti enligt senaste mens och vecka 6+1 idag. Har en dotter på 13 månader sen tidigare. :)
AUGUSTIMAMMOR:
1 augusti
lenaerik86
ninawest
NiHa
melissa8601
IcenLeia
2 augusti
Nessling
HJohannesson
Asofieh
Yennie88