Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Nähä 2-3 på digitalt igen! :( kan det vara utspädd urin? Hållt mig i nästan 3 timmar men det går inte längre. Blåsan skriker att den vill tömmas och det är inte bättre på dan... Bläääää! Känner mig verkligen gravid ju...
Nähä 2-3 på digitalt igen! :( kan det vara utspädd urin? Hållt mig i nästan 3 timmar men det går inte längre. Blåsan skriker att den vill tömmas och det är inte bättre på dan... Bläääää! Känner mig verkligen gravid ju...
Enl app är jag i 6+4 idag men det tror jag inte själv för jag har längre menscykel än 28 dagar.. Enl mig kanske 6+1 MEN i mina andra graviditeter har jag blivit flyttad till och med två veckor en gång.. Så man får väl hoppas på det att ägget fäst sent! Men 4/12 fick jag 1-2, 11/12 och 14/12 2-3 och nu fortfarande 2-3... Lite väl segdraget för att kännas hoppfullt.
Blev lite arg på mig själv att jag testade inatt men trodde att det ändå skulle bli likadant nu på morgonen, men urinen inatt var helt genomskinlig och därför tänkte jag att det kanske var lite för utspätt?!
Ja jääkligt dyrt, fy fasiken. Men även OM det skulle slå om kan det betyda att något går för långsamt i graviditeten ändå...?!
Rent logiskt - Ja Det kan betyda det
Men man vet ju inte, kan lika gärna bero på annat som inte är någon fara.
Men man tror ju alltid de värsta tyvärr.
Nu ska jag njuta vidare av mina positiva grav test och inte fokusera på nästa steg, gör det du med! Försök iaf =D
Åh jag oroar mig lite för jul och nyår. Ska bo hos mor och far och mor kommer direkt reagera på att jag inte dricker. Hade det varit för att jag skippade ett vinglas hade det varit lugnt men glöggen kommer ju avslöjja. Hade inte velat berätta så tidigt men kanske inte har något val. Förra berättade vi i vecka 11, nu skulle det bli vecka 5/6. Supertidigt:(
Hur göe ni andra?
Åh jag oroar mig lite för jul och nyår. Ska bo hos mor och far och mor kommer direkt reagera på att jag inte dricker. Hade det varit för att jag skippade ett vinglas hade det varit lugnt men glöggen kommer ju avslöjja. Hade inte velat berätta så tidigt men kanske inte har något val. Förra berättade vi i vecka 11, nu skulle det bli vecka 5/6. Supertidigt:(
Hur göe ni andra?