Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hoppar in här lite försiktigt. Är bara i v 3+6 och fick MF/MA i september, men väljer ändå att vara lycklig så länge det varar i alla fall.
Bf typ 26/8, andra barnet har en son som är förr januari -13.
Vi tänker också berätta nu under julen, trots att det är galet tidigt. Vi står så nära varandra att jag ändå vill att de skall veta om det skulle gå åt skogen.
jag tog ju i onsdags, då var jag 4+2 enligt senaste mens, fast jag vet att jag hade lite senare ÄL... men jag fick bara 1-2 då, så jag fick panik. lugnade mig sen när jag började tänka logiskt. men ja, jag vet inte om jag vågar testa med digitala något mer, jag mår så dåligt, haha ;(
+ sjukt dyrt!
2 paket gravtest (CB) är ju nästan 300 kronor minst, och för det kan jag ju egentligen köpa mig en fin klänning till jul. försöker tänka så ;) men det är svårt.
har du fler digitala hemma som du ska ta?
Grattis! Hoppas det går bra denna gång.
Har undrat hur det gått för dig!
Mår ruggigt illa (redan!??) men har blivit smittad av sonen med nån virusinfektion, så kan ju bero på det också...
Tack raring! :-*
Vilken vecka är du i nu?
Gud, jag har sådan dubbelmoral. Hade ett test som maken gömt, hittade det nu när jag städade och kunde inte låta bli.
MEN, fick 2-3!!! vecka 4+4 idag. 'Turdagen för både dig och mig ;)
Åkte till akuten idag då jag haft buksmärtor sedan en dag tillbaka. Det visade sig att det fanns en större ansamling av blod vid den vänstra äggstocken. Är gravid i V5+1 och gynekologen sa att det inte såg bra ut. Fostret mätte 8+3 och inget hjärta slog. Jag vet när jag hade ägglossning och det är omöjligt att jag har gått så långt. Läkaren menade att den avvikande storleken och blodet utanför livmodern pekade på början av ett möjligt MA eller MF. Jag ska tillbaka på måndag för ny undersökning och har alltså hela helgen på mig att tänka det värsta. Vi som skulle berätta den glada nyheten på julafton för hela släkten. Ska jag nu ligga och blöda ut vårt efterlängtade barn framför Kalle?!
Är det någon som varit med om liknande med blod i buken eller ett foster som mätte större än sin vecka?