Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Åkte till akuten idag då jag haft buksmärtor sedan en dag tillbaka. Det visade sig att det fanns en större ansamling av blod vid den vänstra äggstocken. Är gravid i V5+1 och gynekologen sa att det inte såg bra ut. Fostret mätte 8+3 och inget hjärta slog. Jag vet när jag hade ägglossning och det är omöjligt att jag har gått så långt. Läkaren menade att den avvikande storleken och blodet utanför livmodern pekade på början av ett möjligt MA eller MF. Jag ska tillbaka på måndag för ny undersökning och har alltså hela helgen på mig att tänka det värsta. Vi som skulle berätta den glada nyheten på julafton för hela släkten. Ska jag nu ligga och blöda ut vårt efterlängtade barn framför Kalle?!
Är det någon som varit med om liknande med blod i buken eller ett foster som mätte större än sin vecka?
Åkte till akuten idag då jag haft buksmärtor sedan en dag tillbaka. Det visade sig att det fanns en större ansamling av blod vid den vänstra äggstocken. Är gravid i V5+1 och gynekologen sa att det inte såg bra ut. Fostret mätte 8+3 och inget hjärta slog. Jag vet när jag hade ägglossning och det är omöjligt att jag har gått så långt. Läkaren menade att den avvikande storleken och blodet utanför livmodern pekade på början av ett möjligt MA eller MF. Jag ska tillbaka på måndag för ny undersökning och har alltså hela helgen på mig att tänka det värsta. Vi som skulle berätta den glada nyheten på julafton för hela släkten. Ska jag nu ligga och blöda ut vårt efterlängtade barn framför Kalle?!
Är det någon som varit med om liknande med blod i buken eller ett foster som mätte större än sin vecka?
Men fy vad jobbigt! Vad hade gynekologen för förklaring till att det var så mkt längre än du trodde?
Lider med dig, hoppas det ser bättre ut på måndag <3
Verkar vara hårt tryck på MVC just nu?
Får inskrivning först 22 januari, då är jag i vecka 10+5. Känns otroligt avlägset. Någon annan som får vänta så länge? 
Verkar vara hårt tryck på MVC just nu?
Får inskrivning först 22 januari, då är jag i vecka 10+5. Känns otroligt avlägset. Någon annan som får vänta så länge? 
1 augusti
lenaerik86
ninawest
NiHa
melissa8601
IcenLeia
2 augusti
Nessling
HJohannesson
Asofieh
Yennie88
PD1984
Paulas mamma
Emmi0306
3 augusti
Jonken
4 augusti
grodan26
MDKE
5 augusti
Fröjd
Lia87
Sommarblomma1
Emmibjn
Mliizz
6 augusti
Drömmer om tre
Fjonkis
Primavolta
7 augusti
Girl 25
Anojj
8 augusti
förstabarnet
GrukanGrace
9 augusti
Mellanstadieläraren
sowe81
10 augusti
Lajkie
I am Annahoj
11 augusti
12 augusti
13 augusti
14 augusti
15 augusti
16 augusti
17 augusti
E87
18 augusti
19 augusti
20 augusti
21 augusti
22 augusti
23 augusti
Mimmie 2014
Jbackvall
24 augusti
Tudelu
25 augusti
26 augusti
Symetrical
27 augusti
28 augusti
29 augusti
30 augusti
31 augusti
Hej. Jag plussade i morse (efter ett otydligt test igår). Jag avbröt i v 22 i augusti i år så detta känns.stort och nervöst.
Hej. Jag plussade i morse (efter ett otydligt test igår). Jag avbröt i v 22 i augusti i år så detta känns.stort och nervöst.
Vad tyst det är här tjejer! Har ni somnat? ;)
Är det alltså ingen här som haft färgade flytningar sen ni plussade?
Hade brun/grå/rosa vid ett tillfälle idag, men inge mer. Googlar fast man inte ska de, hade lovat mig själv, men väljer att lösa att det kan va ofarligt! Jag har i vanliga fall lätt blödande slemhinnor så hoppas att det är de!