• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Darling73

kl 14.00 är en bra tid för mig iaf...bra fikaställe där alla får plats? det i skrapan var det någon som föreslog....annars har vi ju chantals, om vi har tur så finns det lediga bord åt oss...de har så goda wienerbröd *ler*...

hur många är är vi som vill med tro?

• heb

Hej på er Västeråsmammor! Jag väntar oxå barn men först i april, kanske man kan få följa med ändå??

• Axz

Är i närheten av Västerås i allafall. (Surahammar) Får man hänga på trots bf inte inträffar förrens nästa år?

Alexandra

• AmandaPitkänen

Hej alla! Jag följer gärna med nån gång om det är ok även fast min bebbe inte är beräknad förräns till 8 maj?

• Darling73

klart att ni är välkomna att följa med fastän bebisarna kommer nästa år...det spelar ju ingen roll!!! Grattis till Heb, Axz och AmandaPitkänen och era graviditeter!!!!

• Odie

Klart att du ska med Sissi!!

KLockan 14 funkar bra för mig med. Är det bara jag som har barn sen tidigare..?
    Ska bli kul att träffa alla iaf!

• Minne

Klockan 14 funkar för mig...Visst kan vi ta Chantal's, det är i Punkt, eller hur? Kul att det verkar bli så många!!!
    Minne

• AmandaPitkänen

Är det den 11/9 kl. 14:00? Vart då?

• Darling73

Det är den 11/9 som gäller...klockan 14.00....vet inte om någon bestämt nåt ställe, men om inte så tycker jag att vi säger Chantals i Punkt...möts där iaf så får vi se om det finns nå plats för alla magar *ler*...
    Jag ställer mig där då så får vi söka upp varandra vi som ska med...blir det bra tycker ni?

• Nitis77

Hej!

Kul med ett inlägg för oss blivande Västerås mammor :)

Väntar mitt första barn runt den 20:e Februari nästa år..
    Vore super skoj att träffa andra här i stan som också går i väntans tider :)

Svar på tråden Västerås-mammor?