Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
kl 14.00 är en bra tid för mig iaf...bra fikaställe där alla får plats? det i skrapan var det någon som föreslog....annars har vi ju chantals, om vi har tur så finns det lediga bord åt oss...de har så goda wienerbröd *ler*...
hur många är är vi som vill med tro?
Hej på er Västeråsmammor! Jag väntar oxå barn men först i april, kanske man kan få följa med ändå??
Är i närheten av Västerås i allafall. (Surahammar) Får man hänga på trots bf inte inträffar förrens nästa år?
Alexandra
Hej alla! Jag följer gärna med nån gång om det är ok även fast min bebbe inte är beräknad förräns till 8 maj?
klart att ni är välkomna att följa med fastän bebisarna kommer nästa år...det spelar ju ingen roll!!! Grattis till Heb, Axz och AmandaPitkänen och era graviditeter!!!!
Klart att du ska med Sissi!!
KLockan 14 funkar bra för mig med. Är det bara jag som har barn sen tidigare..?
Ska bli kul att träffa alla iaf!
Klockan 14 funkar för mig...Visst kan vi ta Chantal's, det är i Punkt, eller hur? Kul att det verkar bli så många!!!
Minne
Är det den 11/9 kl. 14:00? Vart då?
Det är den 11/9 som gäller...klockan 14.00....vet inte om någon bestämt nåt ställe, men om inte så tycker jag att vi säger Chantals i Punkt...möts där iaf så får vi se om det finns nå plats för alla magar *ler*...
Jag ställer mig där då så får vi söka upp varandra vi som ska med...blir det bra tycker ni?
Hej!
Kul med ett inlägg för oss blivande Västerås mammor :)
Väntar mitt första barn runt den 20:e Februari nästa år..
Vore super skoj att träffa andra här i stan som också går i väntans tider :)