Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
11/9 funkar för mig också!! Café Skrapan och Systrarna Eriksson är ju ganska rymliga.
Vad roligt, då är vi redan fyra stycken som kan. Och det duger absolut för en träff
Hinner nog bli någon mer innan det datumet eftersom det är ett tag kvar.
Sara78:
Nej jag vet inte heller hur det fungerar men jag försöker ringa och boka tid för UL nu så då kan jag ju passa på att fråga om det där. Jag berättar så fort jag får tag på dem.
Hej på er!
Nu har jag äntligen hittat hit!!!! Den gamla tråden var ju tydligen stängd, och många nya har ju tillkommit! Jag hänger på vad som helst, helst inte en måndag eller onsdag, men om det skulle bli det så försöker jag komma i alla fall...
Ska kanske tala om för er som inte vet vem jag är att jag har beräknat BF den 3 november, dvs 10 veckor kvar!!! Hua! Tiden börjar gå fort...men det ska bli skönt att bli av med magen!
Hoppas det snart blir en träff!
Kram Minne
man får inte boka ett nytt besök fär ulj bara för att kolla könet...men är man där av ngn anöedning kan man fråga o ser de könet måste de tala om för dig vad det är
oj vad mkt stavfel det blev,,hihi
Hej allihopa!
Jag kan tuvärr inte den 11/9 då jag ska ställa ut min katt här i stan, men jag hoppas att det kan bli fler träffar så att jag oxå kan hänga med.
sissi82:
Tack för svaret
Hej!! Jag har precis hittat hit! Va kul att se att det verkar vara lite mammaor på "G" i Vås!! Jag flyttar dit på onsdag - ska bli jättespännande, hoppas bara att bebisen stannar kvar i magen ett tag till... Har bf den 16/9, vore lite jobbigt om den kom mitt i flytten. Hm, jag får väl sitta på en stol och peka vart alla kartonger ska...; ))
Såg att ni har en träff på gång, jag kan tyvärr inte då - mannen fyller 30!
Ha det så gott och klappa om magarna!
//Malin
Det kanske finns intresse även att ses en vardag om det är någon hemma , några kanske har blivit sjukskrivna eller börjat på havandeskapspenning???
Jag jobbar ju enligt schema så finns det intresse för en träff mitt i veckan så funkar det för mig det ochså.
Hej Minja!! Allt väl?
Jag jobbar till 17 mån-fre så jag är ledig alla kvällar!