• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Minja

Hej Maya
    Mår bra men det är ett väldigt bök i magen och det växer och växer.. säger alla men själv tycker jag att det står still ;O)
    Hur är det själv? stor och rund?
    Finns det fler som kanske är intresserade av en träff en vardag kväll??

• Minne

Jag hänger på när som...helst inte en måndag, men annars så...jag växer en del jag med...och bökigt är det i magen...Å det skulle vara sååå kul att träffa er alla igen! Och alla er som jag inte har träffat åxå naturligtvis! Nästa vecka börjar vi på föräldragruppen på Herrgärdet, är det någon mer som ska gå där?
    Kram Minne

• Maya 77

Minja, jag ser ut som kossan du har bild på ungefär, som en boll.

Jag kan alla kvällar nästa vecka!

Minne, spännande med föräldragrupp!! Vi har inte fått något datum för det ännu men det lär ju dra igång snart.

Kram på er!

• Green Apple

Minja: Köpte en gräddkanna på marknaden i helgen, som ser ut som din kossa på bilden *söööt!*

• Minja

Då är vi alltså fler som ser ut som kossor ;o)
    Det finns ju en mening till att jag valde just den bilden.
    Gillar kossor av någon anledning speciellt nu när jag är gravid... först ser jag ut som en när sedan bebisen är ute så kommer jag att ha mjölk som en...:OD

• Sara78

Hur mår ni V-ås mammor? Har ni varit på UL ännu?
    Det har jag! Härligt!! Ska dit igen 21 sept och läääängtar!

• Tessan 26

Hej hej!
    Själv bor jag i Ramnäs. Inte alltför långt ifrån V-ås...
    När ska ni ha allihopa???

Kram Tessan

• Sara78

I februari är det dags för min bebis att titta ut.. men jag tror ändå den bestämmer själv när det är dags
    Har fått preliminärt datum i slutet av februari, men får se säkert efter nästa UL!

• Jesspeach

Hej hej!!!
    Jag bor också i V-ås och ska ha mitt första barn i mitten av mars. Nästa vecka ska jag på mitt 1:a läkarbesök och göra ett vul/ul. Ska bli jättekul att se hur bebisen växt sen jag såg den sist (i v.7).

Jessica/12+1

• Maya 77

Vi får träffa Lilla Liten runt den 5 december, längtar sååååå!

Har alla sett att vi planerar träff den 11:e september klockan 14.00? Plats är ännu ej bestämd men det verkar bli nåt café i stan i alla fall.

Må så gott så länge!

M

Svar på tråden Västerås-mammor?