Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Gjorde UL i vecka 17 och det var såååå häftigt. Ville ligga kvar där hur länge som helst och kolla på skärmen! Vi fick fem bilder för 30 kronor och bm såg till att vi fick jättebra bilder. Pengarna man betalar går oavkortat till forskning och utveckling av ultraljud och fosterdiagnostik, berättade bm, och det känns ju som en bra grej. Kunde gärna ha betalat det dubbla nu när man vet vad pengarna går till.
Givetvis betalar man ju... jag skulle göra vad som helst för att få bilder på vår bebis! Spelar inte nån roll vad det kostar
Men jätte bra att det går till något vettigt också. Det är super!
Hej! Jag är inte gravid själv men ville bara inflika att min kompis som är gravid fick betala 30 kr st för sina bilder tidigare i veckan i Västerås.
Hon köpte tre bilder som var jättefina och tydliga!
Hej
Jag kommer från Surahammar och va in på UL fjärde aug i västerås *är i v 20*.
Hon mätte barnets huvud och lårben att antal gånger och visade oss hela bebbe från alla håll. ca 30 min tog det hela och varje bild du vill ha kostar 30 kr st. Själv köpte jag tre, en till min mor också.
Hejsan allihop!
Jag är från Västerås men har nyss flyttat ut till ett hus i Kolbäck med min sambo (2mil väster om V-ås). Men man tillhör ju V-ås sjukhus eftersom inte lilla byn Kolbäck har något eget.
Jag är i v13 (v12+5) och ska till barnmorskan för inskrivning 25/8....ett tag kvar....jag läääängtar såå.
Mitt illamående och trötthet har gått över och just nu känner jag mig som mitt gamla jag igen...skönt
Maya:
Säger du till här på denna tråd när ni tänkte ha en träff i Västerås....det vore ju jätte kul om vi nya också fick vara med då
Även jag västeråsare , vore kul med en träff av alla som vill.... nu när semestrar och annat börjar ta slut och livet går in i gamla vanor igen och för varje dag närmare mötet med den lill* i magen..
Ja, det låter strålande att få träffa folket här!
Jag tycker vi gör så här! Det är alltid svårt att få till en träff som passar alla pga av jobb och annat. Om jag säger en tid och en plats så får vi se hur många som kan komma.
Vad sägs om lördagen den 28:e augusti klockan 14.00 på systrarna Eriksson?
Hoppas så många som möjligt kan komma!!
M
Attans... vilken otur jag har. Just den dagen fyller sambon 30 år och vi ska gifta oss på festen. Så den dagen är det fullt upp.
Jaja...alltid är det någon som har något annat för sig som sagt. Jag får hoppas på nästa återträffen istället
Jag jobbar ..... men kan försöka komma från till kl 14,30.
Men frågan är om vi blir många om vi får plats på systrarna Eriksson???