• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Minne

Jag hänger med på träff!!!
    Tessan 26: Jag har BF den 3 november, det är mitt första barn( och sista!), har blivit gravid genom IVF.
    Ska bli himla kul att träffa er alla!
    Kram Minne

• Minja

Enligt Ultraljudet så kommer lill*n den 29 november och jag vill verkligen att det blir det snart... längtar så.
    Träffen har jag räknat in mig på men undrar lite över hur dax?????
    Jobbar ju som vanligt denna helg men kan kanske försöka komma ifrån tidigare.

• Darling73

hej flickor...en till västeråsare som ska bli mamma snart...BF den 8 oktober...längtar!!!! Tiden har gått så otroligt snabbt fram till nu...hoppas den fortsätter i samma takt!!

Kram på er alla!!
    //Sara

• Tessan 26

Hej!
    Hade gärna hängt med på träff, men lill*n ska ju kika ut vilken minut som helst och det är ju lite svårt att veta vilket skick man är i om en dryg vecka...*ler*.

Men om jag är piggelin och bebis mår bra så kanske!
    Är det någon mer som fått precis eller ska ha i dagarna?

Kram Tessan

• Darling73

är jättesugen på att hänga med på träffen...blir det den 11 september så kan jag....vore kul att träffa lite nytt folk i denna stad!!

//Sara

• MammaME

Oj, oj - nu har det hänt lite på denna sida...har flyttat i dagarna och har inte kollat in här så noga. Går in i vecka 39 idag, så det var lite tungt -puh!. Gick mest runt och var förvirrad och försökte tala om vart allt skulle stå och "servade"med fika! Känns jättebra iallafall att ha blivit "Västeråsare". Tråkigt att jag ej kan vara med på träffen, men det kommer väl flera hoppas jag!
    Ska till BM på måndag på Hemdal - är det nån som går där? Är det bra?
    Hoppas ni mår bra alla "tjockisar" ; ) !!
    /Malin

• sissi82

får man följa med även fast man inte är gravid??? isåfall kommer jag gärna med..

• Minja

Själv klart får man följa med tycker jag ...... närmaste träffen är den 11 sep men klockslag har väl inte bestämts ännu..

• Maya 77

14.00 är en tid som har dykt upp vid tidigare diskussion. Är det en tid som passar alla?

Vad säger ni om plats då?

Ha det gott så länge!

(Naturligtvis får du hänga på sissi82!)

Svar på tråden Västerås-mammor?