• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Ullis B

Hej!
    Det skulle vara jätte roligt med en träff, men kan dock inté den 28/8, skall på dop i Stockholm. Men jag hoppas innerligt att det blir fler träffar.

Ha det så bra alla gravida Västeråsare.
    Kram Ulrika

• Maya 77

Vi kan naturligtvis sätta ett annat datum för träffen om det är många som har förhinder. Jag tänkte bara börja någon stans så det inte rinner ut i sanden.

Någon annan som har några förslag?

• Eleonora

Jag har ett förslag om det nu inte blir någon som kan träffas lördagen den 28/8.
    Någon dag helgen den 10/9-12/9 kanske passar. Frågan är vilken dag som är bäst. Jag tror att det är lättare att få till en träff på en lördag förmiddag eller en söndag förmiddag. Vad tycker ni andra ?
    Men om absolut ingen kan den tiden Maya 77 föreslog (28/8) så är det då någon som kan lördag 11/9 eller söndag 12/9 ?
    Plats kan ju alla komma överrens om sedan kanske.

• Eleonora

Såg att Minja kunde komma lite senare lördagen den 28/8. Så då är ni iaf två stycken och det kan ju bli fler. Alla är ju inte inne på familjeliv varje dag så det kanske kommer lite fler svar snart.
    Så bortse från mitt förslag tillsvidare för att se om ni kanske kan få till en träff den 28:de.
    Annars kan det ju bli återträff den 11 eller 12:te september

• Maya 77

Jag jobbar inte helger så jag kan närsomhelst! Om vi ska ta träffas på stan så är det ju lördagar som gäller. Det är ju inte öppet på så många ställen på söndagar.

• Västeråstjej

Ser illa ut för mig den helgen men jag kan gärna hänga med på "återträffen".

• Minja

jag jobbar ju helger och vecko dagar lite hur som helst .... och kan jag inte komma så försöker jag väl på åter träffen :O) men först siktar jag in mig på nuvarande träff.

Svar på tråden Västerås-mammor?