• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Minne

Hej alla!
    Ännu så länge så håller jag ihop benen...tyvärr...är less på detta nu, mår illa, halsbränna och sover inte. Täta sammandragningar som gör ont ibland...Jag vill NUUUUU! Tänk att få träffa sin bebbe...det är ju så nära...
    Ja, ja..meddelar när jag åker in...
    Kram Minne

• Nitis77

Gör en ny lista för nästa vecka :) så kanske det är någon dag som de flesta kan?!

v.45

Måndag:Nitis77 16-,
    Tisdag:Nitis77,
    Onsdag:Nitis77,
    Torsdag:Nitis77 16-,
    Fredag:Nitis77,
    Lördag:
    Söndag:

• Minja

okej och dessa kvällar kan jag....
    V.45

Måndag:Nitis77 16-,Minja16
    Tisdag:Nitis77,minja 16
    Onsdag:Nitis77,minja14-
    Torsdag:Nitis77 16-,minja16
    Fredag:Nitis77,
    Lördag:
    Söndag:

kan tyvärr inget i helgen efter som vi förhoppningsvis skall tapetsera om i köket....

Jordnöten förslag på färg till spjälis: vitmossa, grå,vit, ljusgul
    Själv skall vi ha vitmosse färg på spjälisen

• jordnöten

V.45

Måndag:Nitis77 16-,Minja16,jordnöten 16-,
    Tisdag:Nitis77,minja 16, jordnöten,
    Onsdag:Nitis77,minja14-,jordnöten 16-,
    Torsdag:Nitis77 16-,minja16, jordnöten 12-,
    Fredag:Nitis77,jordnöten
    Lördag:jordnöten
    Söndag:

• Darling73

dags att göra lite annan reklam för bebisar nu då..*ler och gäspar stort*...
    i natt hade jag en MYCKET pigg son...vaknade kl 2 och var hungrig...och sen var det pigge-piggelin ska ni veta!!! sova!? nä nä...inte när man kan hålla mamma och pappa uppe...var inte ledsen, bara pigg. Tyckte inte om att vi la honom ner, så det slutade med att anders tog honom i bärselen och åt frukost 4.30...då somnade han! anders åkte till jobbet och daniel trynade på i sängen.....
    men han är så underbar...och så söt...och vilka miner han kan!!! skrattar gorr åt honom...han skelar ju så med ena ögat, som alla barn gör i början...känner mig elak som skrattar åt honom, men han är ju så söt!!!!

ska bli kul att följa med på en träff längre fram...vill ju presentera honom för er!!!

kram på er alla...och jag håller en tumme för Minne att du föder fram lill* guldklimpen snart!!

• Nitis77

Tänkte höra om ni som kunde träffas nu på torsdag..kanske har lust att ta en fika, även fast de andra inte kan??

Är "lätt" uttråkad här hemma, känner att det vore kul å få komma ut lite bland folk :)

• Green Apple

~Nitis: Jag skulle kunna ta en fika när jag varit på "nyinfo" på arbetsförmedlingen på torsdag. Jag ska vara där kl 9.30 och de sa att det skulle hålla på ca en timme, så runt 10.30 nå´nting. Nå´n fler?

• Lovan

Jag skulle vilja åka på underBARA BARN nästa helg... Någon som också vill det?

• höna böna

hur mycket kostar det att gå på mässan underbatra barn?? nån som vet??

Svar på tråden Västerås-mammor?