Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
okej =)
Var är mässan nånstans???
Älvsjö utanför stockholm
Jag har flundrat på att åka på mässan under söndagen. Tänkte isåfall ta tåget, då jag är en riktig svullen bulle nu och magen tar i ratten...
Usch, ungeför så här svullen har jag varit de tidigare gångerna när jag blivit inlagd, så får se vad BM säger på fredag...
Sambon skrattar åt mig för näsan har blivit dubbelt så bred, ja nu är jag mestadels på dåligt humör och vill inte vara med längre! *buäää!*
Så, nu har jag fått gnälla av mig litegrann!
Är det nå´n fler som kan fika på torsdag runt kl 10.30?
Jag funkar ju ganska bra på förmiddagarna...sammandragningarna har liksom inte kommit igång ännu....så om jag inte har fått barn, eller ska få...så kan jag komma..tar bussen i sådana fall...har slutat köra bil för tillfället... Wayne's Coffée??? Jag älskar deras go'saker...
Kram Minne
Är det Wayne´s coffee som ligger i Sigma-huset...?
Minne och Darling, har ni kvar min mailadress sen träffen vi hade på Chantals i Punkt?
Vi som var på Tacoträffes på Oliwer härom veckan knåpade ihop en telefon/adress-lista. Om ni har kvar min mailadress så kan ni väl maila mig era uppgifter så kan jag komplettera listan. Om ni vill vara med på den förståss? Kan ju vara bra att kunna nå varann utanför familjeliv.
M
Precis Green Apple!
Maya: jag har skrivit ett privat meddelande, har haft datahaveri, så jag har varken bilder eller adresser kvar...
Green Apple: Nu skall du inte vara sådan.... du ser så härligt frisk och go ut och någon ilska har jag varken hört eller sett, tycker snare att du ser så där oförskämd fin ut som gravid, när man själv bara känner sig trött och blek...
Ang Fika på torsdag så kan jag tyvärr ej följa med efter som jag jobbar mina slit timmar och behöver sedan åka hem och vila för att klara av att leva just nu ,blir arg och grinig om bebisen och jag inte får vila minst 1 timme efter maten..... ;O)
På Waynes har de en så god ChaiLatte..MUMS!
Kommer gärna ner och tar en fika med er tjejer :)
Vilken tid ska vi säga???