• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sandy85

heleri:

vart fanns dom vagnarna? min mamma var där och såg ingen? vilken avdelning? tack iaf :) jätte br abilder..gav mig ännu mer ideer på vad som ska köpas o fylla ut min 1 meterslista på :P

nån mer som har bilder på bildgalleriet på vad dom köpt i ullared?

• Heleri

Sandy85: Jag har för mig att jag såg dem nästan vid kassorna, där de har lakan, resesängar m.m.

• tiger85

Tips på vad man kan köpa på Gekås???????

en liten familj som bor i en 2:a på 55m2
    en 1årig tjej
    en 21årig mamma som jobbar i hemtjänsten
    en 25 årig pappa som jobbar i jordbruket/it-tekniker???????????

tips mottages väldigt tacksamt!!!!

• Pennye

Åh vad sugen jag blir på att åka...måste vänta enda till 19 maj

• Heleri

tiger85, nu har jag laddat upp saker på min blogg heleri.blogg.se/ som INTE är babysaker (babysaker kan du se i mitt bildgaller här på FL). Kanske kan du få lite inspiration och tips!

• Pennye

Heleri: När jag såg dina saker kom jag på en hel del saker jag måste köpa, t.ex gardiner.

tiger85: Ja man kan ju köpa massa av saker. Leksaker, filmer, cd-skivor, lakan, handdukar, lampor, hushållssaker, kläder, mat, hygienartiklar, smink, bilartiklar, hästgrejer och massor mer.

• Spegel

Heleri: Har du gjort den där måla själv tavlan? Blev det bra? Och isånna fall.. är du proffs eller klarar en RIKTIGT värdelös målare av att göra en?

• Spegel

å finns det ingen mer som har bilder på sina fynd.. bortsett från bebiskläder?? *är så nyfiken*

• sunny73

heleri:
    Fint att du la upp lite bilder på vad man kan fynda!!!!
    men nu ska jag gå och sova så jag orkar shoppa loss när jag kommer dit imorgon:)
    LÄNGTAR!!!!!
    Det känns nästan som när man var liten dan innan julafton:)

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden