Misszandra skrev 2016-07-12 20:13:59 följande:
Vaknade ungefär 5.30 imorse av att jag hade så sjukt ont i magen, gick och kissade och kände att det lättade lite, lyckades efter många om och men somna om, vaknar igen runt 08 av att min sambo pussar mig innan han sticker till jobbet och har så ont att jag inte lyckas somna om. Vanligtvis sover jag till efter 11. Hade bm besök idag och beskriver att min smärta har blivit värre de senaste dagarna och speciellt idag, när hon ska mäta magen får jag en riktigt kraftig värk som även hon kan känna av, och detta har pågått hela dagen, det blir inte bättre och jag har molande värk hela tiden och riktiga värkar emellanåt. Kan något vara på g? Jag hoppas verkligen det.
Går in i v 38 imorgon och har fått sån fruktansvärd värk. Vaknade flera gånger inatt och va tvungen att gå upp och kissa 7 gånger (!!!) för att värkarna skulle lugna sig! Urs och fy :( Nu på dagen har jag haft värkar till och från men lugnat sig nu på kvällen.. får hoppas att jag får sova inatt utan att bli störd av onda sammandragningar. Det är nästan så man inte kan andas.
Har ingen direkt aptit heller. Men har ganska mycket halsbränna. Finns inget som jag är särskilt sugen på förutom saftiga frukter, men det är nog mest för att jag inte tycker att vatten räcker som törstsläckare.
Åååh grattis mikamon! Nu blir man så sugen på att få träffa sin egna lilla tjej :) Inte långt kvar nu.